Vraagje over lactose kwak

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje over lactose kwak

Hoi ik vroeg me af.

Ik ben erg dol op kwark eet der 3 bakken perdag.
    Alleen nu merk ik dat der ernom winderig van wordt krijg der ook een vocht kop van maar vind niet echt erg

Ik vroeg me af als ik me kwark laat een nacht laat uitlekken zo dat de vocht van de kwark wat minder is.

Heb ik dan minder melksuikers lactose in me kwark?

Want ik vind een beetje vervelend te vinden dat ik ernorm winderig ben vooral op me werk heb der last van.

uitlekken gaat een beetje moeilijk worden, aangezien het een homogeen mengsel is wat voor een krappe 90% uit water bestaat. Oftewel, de lactose zul je blijven houden, tenzij je hand weet te leggen op het enzym lactase, en dit aan je kwark toevoegt. (Breekt de lactose alvast voor je af in glucose en gallactose.)
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

hehe, ik ken het. Vooral als ik er ook nog een ui doorheen doe, pff:P En ik zou zeggen: probeer het is uit. Denk dat wanneer de vocht en misschien ook wat suikers uitzijn het wel minder zal moeten worden. Ik heb het ook een keer gedaan, en ik vond de smaak er iig wel beter op worden. Veel voller en beter van smaak. Maar het ging niet om die reden die jij nu noemt, was gewoon benieuwd na hoe t dan zou proeven.
      I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Hoi oke ik ben echt stappel gek op kwark het is goedkoop en het is een bom van eiwitten

Alleen het is alleen jaar als meer dan een halve liter zuivel perdag drink dat las heb van winderigheid soms zelf wat buikgriep. zo als vandaag:s

Anders zal maar bij 1 bakje moeten houden dan verdeel ik hem in 2 keer:0

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X