Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
die is in harderwijk niet zo spectaculair, groente is zowat evenduur als in de winkel. alleen mensen denken dat het goedkoper is, wat in praktijk vaak meevalt.
die is in harderwijk niet zo spectaculair, groente is zowat evenduur als in de winkel. alleen mensen denken dat het goedkoper is, wat in praktijk vaak meevalt.
Komt dat niet omdat bijna alle groentes seizoen-gebonden zijn, en je dan net in het verkeerde seizoen bent?
hij doet niet moeilijk. jij doet moeilijk.
hij vraagt gewoon wat. Niet zo gek op een forum
sorry, hoor maar dit forum vind ik echt steeds naar beneden gaan door dit soort topics... beetje inlezen kan geen kwaad als je sweet potato's in druk op google dan wist je dat het gewoon aardappelen waren.
google maar:
-sweet potato.
-wikipedia als 1e
-translate netherlands.
-klaar is kees, een heel topic van wat dat is....
Als je op google had gekeken wist je ook wat sweet potatoes waren.
Nu start je een topic speciaal voor deze vraag..
*kucht* Dat doen er wel meer, hoor. En voor veel lulliger zaken.
En zo gek vind ik dat ook niet, want zoete aardappels zijn hier niet zo gangbaar en zo doe je misschien weer voedingsideeën op.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
*kucht* Dat doen er wel meer, hoor. En voor veel lulliger zaken.
En zo gek vind ik dat ook niet, want zoete aardappels zijn hier niet zo gangbaar en zo doe je misschien weer voedingsideeën op.
Google is er voor iedereen he..
Zoete aardappels liggen hier in iedere supermarkt en toko's..
Als iemand goede recepten heeft en die hier plaatst in een topic is tuurlijk een goed idee om anderen te helpen..
Maar T.S. is nou niet echt snugger vindt ik...
Sweet potatoes... is toch geen tomaat he?
Mensen plaatsen veel te snel een topic zonder eerst zelf te zoeken....
Zoete aardappels liggen hier in iedere supermarkt en toko's..
Nietes.
Hier niet, in elk geval.
Ik eet sowieso geen aardappels en een bijkomstigheid van deze soort schijnt nog te zijn dat je er enorm gasserig van wordt, dus nee, laat maar.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment