Hallo
Ik zit met een paar 'kleine' dingetjes.
Ik ben sinds 4 weken weer begonnen met fitnessen.. Ik voetbal naast fitness 3x in de week 90 minuten. Ik fitness 3/4 x in de week.
Mijn doel is om het vet bij me buik weg te krijgen en wat explosiever/sneller te worden in het veld. Voetbal blijft mijn prio.
Op het moment eet ik eigenlijk vrij weinig.. sochtends 2 boterhammen met een glas melk om 12:30 3 boterhammen met kipfilet of rookvlees. Om half4 een appel en om 18:00 wat de pot schaft. Na de training neem ik vaak kwark 250 of 500 gram met een appel en een volkoren boterham.
Ik ben 197cm 90 kilo en heb een vetpercentage van 16,2.
Nou heb ik in een excel tabel wat gegevens ingevuld en laten uitrekenen met wat meer voeding. Ik vroeg me af of mensen hier wat positieve kritiek op hadden en misschien tips hoe het beter kan.
Ik wil dit dan icm cutten gaan doen of moet je eerste echt een tijd bulken ?
Ik begreep dat cutten vooral uit cardio bestaat. Nu doe ik 3x in de week 90 min voetbal en ben van plan dan 3x in de week op de sportschool ook 30 min cardio te doen.. 10 min als begin warming up en 20 min ''uitlopen''.
dit is mijn huidige KT schema:
Maandag: voetbal
Dinsdag:
schouders:
shoulder press
lateral raise
Pec Deck Rear Delt Laterals
seated dumbell press
en vaak nog een andere variant van shoulder press.
benen:
seated leg curl
leg extensions
leg press
woensdag: voetbal
Donderdag:
borst:
incline dumbell press
bankdrukken
peck deck
machine chest press
wil misschien nog een 5de toevoegen.
triceps:
cable triceps pushdown
machine triceps pressdown (pak ik meestal met borst als 5de)
Triceps machine
Vrijdag:
Rug:
seated row machine
seated cable pulley
lat pulldown
lat pulldown machine
Biceps:
Biceps Curl
Biceps curl machine
zaterdag: voetbal
zondag> herhaling van alles 2 oefeningen per spiergroep.
buik zijn 200 ab crunches op zo'n soort ab king pro achtig ding en doe ik elke training.
Ik heb een excel bestandje bijgevoegd met alle info zouden jullie deze is willen inkijken en zeggen wat jullie ervan vinden. Thnx!
Ik zit met een paar 'kleine' dingetjes.
Ik ben sinds 4 weken weer begonnen met fitnessen.. Ik voetbal naast fitness 3x in de week 90 minuten. Ik fitness 3/4 x in de week.
Mijn doel is om het vet bij me buik weg te krijgen en wat explosiever/sneller te worden in het veld. Voetbal blijft mijn prio.
Op het moment eet ik eigenlijk vrij weinig.. sochtends 2 boterhammen met een glas melk om 12:30 3 boterhammen met kipfilet of rookvlees. Om half4 een appel en om 18:00 wat de pot schaft. Na de training neem ik vaak kwark 250 of 500 gram met een appel en een volkoren boterham.
Ik ben 197cm 90 kilo en heb een vetpercentage van 16,2.
Nou heb ik in een excel tabel wat gegevens ingevuld en laten uitrekenen met wat meer voeding. Ik vroeg me af of mensen hier wat positieve kritiek op hadden en misschien tips hoe het beter kan.
Ik wil dit dan icm cutten gaan doen of moet je eerste echt een tijd bulken ?
Ik begreep dat cutten vooral uit cardio bestaat. Nu doe ik 3x in de week 90 min voetbal en ben van plan dan 3x in de week op de sportschool ook 30 min cardio te doen.. 10 min als begin warming up en 20 min ''uitlopen''.
dit is mijn huidige KT schema:
Maandag: voetbal
Dinsdag:
schouders:
shoulder press
lateral raise
Pec Deck Rear Delt Laterals
seated dumbell press
en vaak nog een andere variant van shoulder press.
benen:
seated leg curl
leg extensions
leg press
woensdag: voetbal
Donderdag:
borst:
incline dumbell press
bankdrukken
peck deck
machine chest press
wil misschien nog een 5de toevoegen.
triceps:
cable triceps pushdown
machine triceps pressdown (pak ik meestal met borst als 5de)
Triceps machine
Vrijdag:
Rug:
seated row machine
seated cable pulley
lat pulldown
lat pulldown machine
Biceps:
Biceps Curl
Biceps curl machine
zaterdag: voetbal
zondag> herhaling van alles 2 oefeningen per spiergroep.
buik zijn 200 ab crunches op zo'n soort ab king pro achtig ding en doe ik elke training.
Ik heb een excel bestandje bijgevoegd met alle info zouden jullie deze is willen inkijken en zeggen wat jullie ervan vinden. Thnx!
Comment