Weer een begin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer een begin

Hallo,
    ik ben 14 jaar en heb anorexia gehad nu gaat het weer goed en mag ik weer beginnen met 1x in de week fitnissen nu mij vraag

Wat moet je voor 't sporten eten om zolang mogelijk energie te hebben ik ga van 3 uur tot half 5

En wat moet ik doen om op goede termijn zoveel mogelijk spieren te gaan zien

Groetjes Martijn
    If I'm dodging I won't let him cut me...if I'm protecting someone I wont let her die....and if I'm attacking...I WILL KILL YOU,

rijst met kippie

Comment

Ooh ja ik eet elke dag

's morgens :

3 boterhammen met boter kalkoenfilet komkommer en zuivelspread
      Of een bord brinta aangemaakt met halfvolle melk

Tussendoor stuk fruit dat variert

Lunch: 3 boterhammen met pindakaas

Tussendoor koekje of nog stuk fruit

Avond eten stuk of 5-6 opscheplepels aardappels en ook groente + stuk vlees

in de avond nog niks want ik weet niet wat ik moet eten

en wat zijn mischien nog goede dingen die ik tussendoor kan eten of erbij

groetjes martijn
      If I'm dodging I won't let him cut me...if I'm protecting someone I wont let her die....and if I'm attacking...I WILL KILL YOU,

Comment

Originally posted by Liryuk View Post
        Ooh ja ik eet elke dag

's morgens :

3 boterhammen met boter kalkoenfilet komkommer en zuivelspread
        Of een bord brinta aangemaakt met halfvolle melk

Tussendoor stuk fruit dat variert

Lunch: 3 boterhammen met pindakaas

Tussendoor koekje of nog stuk fruit

Avond eten stuk of 5-6 opscheplepels aardappels en ook groente + stuk vlees

in de avond nog niks want ik weet niet wat ik moet eten

en wat zijn mischien nog goede dingen die ik tussendoor kan eten of erbij

groetjes martijn
        he martijn,

ik heb ook anorexia gehad, ben inmiddels al 7 kilo aangekomen.
        ik denk dat je nog te weinig eet, ik at in mijn slechte periode zo´n 1700kcal per dag terwijl ik heel veel sporten.

tegenwoordig doe ik ongeveer net zo veel aan sport en ook nog KT en kom rond de 4000kcal per dag om aan te komen.(ongeveer 0,5 kilo per week) bijna alleen spieren tot nu toe

eet in de avond voor het slapen nog een pot magere kwark voor wat eiwitten. en verder veel meer eten. geloof me, ik dacht voorheen toen ik begon in te zien dat ik niet goed bezig was ook dat ik veel at nu eet ik het dubbele.

succes
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X