Soya melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Soya melk

Iemand had me eens vertelt dat je ook elke dag melk moet drinken in je voedingsschema, ik kan echter koemelk niet zo goed verdragen.. Heeft alpro soya melk (normaal of light) hetzelfde effect als gewone koemelk ?

thnx

Wat voor effect wil je bereiken?

Comment

Originally posted by Robx View Post
      Iemand had me eens vertelt dat je ook elke dag melk moet drinken in je voedingsschema, ik kan echter koemelk niet zo goed verdragen.. Heeft alpro soya melk (normaal of light) hetzelfde effect als gewone koemelk ?

thnx
      heb je hevige diaree van de koemelk ? kan tijdelijk zijn gewoon effe doordouwen gaat wel over na een paar weken een lichaam past zich vlug aan .

Comment

Originally posted by broekhoest View Post
        heb je hevige diaree van de koemelk ? kan tijdelijk zijn gewoon effe doordouwen gaat wel over na een paar weken een lichaam past zich vlug aan .
        jij probeert dit forum echt te verzieken geloof ik he
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          jij probeert dit forum echt te verzieken geloof ik he

Denk niet dat iemand zit te wachten op een paar weken diarree vriend!

Kunnen allerlei oorzaken zijn waarom hij geen melk van een koe drinkt.
          Intolerantie of irritaties door de stoffen die erin verwerkt zijn, of misschien vind hij wel dat koeien melk alleen voor kalfjes is

Ik ben niet echt bekend met Soja melk dus kan er ook niet veel over zeggen.
          In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Je hoeft niet per sé melk in je voedingsschema hoor. Niets verkeerd mee, en het is ook erg makkelijk, maar zeker niet nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X