Vraag over noten, rookvlees en kipfilet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over noten, rookvlees en kipfilet

Als voorbereiding ben ik alvast gaan kijken naar de verkrijgbaarheid van de producten die in mijn voedingsschema staan. Zo staat er als tussendoormaaltijd 50 gram ongezouten noten. Waar kan ik deze goedkoop inslaan? De prijzen bij de supermarkt vallen me nogal tegen.

Verder staat er rookvlees en kipfilet op het programma. Ik ben echter allergisch voor tarwe, en veel rookvlees en kipfilet bevat tarwe(zet)meel, maltodextrine of dextrose. Kunnen jullie even in je koelkast kijken of jullie iets hebben liggen zonder die stoffen? Zo ja, ben ik erg benieuwd waar je dat kunt kopen.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Je gaat toch ook een schema maken vol met producten waar je helemaal niet bekend mee bent

eerst maar eens experimenteren om te zien wat wel en niet bij je past

in mijn schema staan bijvoorbeeld alleen maar dingen die ik lekker vind

het moet geen marteling worden he.

Comment

Ongezouten pinda's 250gr is 45-50cent bij bas vd heijden.
      Zelfde hoeveelheid aan cashews ben je 3.40 kwijt tegenwoordig.
      1kg kipfilet zakken bij de lidle kosten ook bijna niks en zit geen tarwe in.
      aangevuld met koolvis 400gr per verpakken a 1.40

zo kom je al een eind.
      Last edited by Falstyr; 31-03-2011, 11:34.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
        Als voorbereiding ben ik alvast gaan kijken naar de verkrijgbaarheid van de producten die in mijn voedingsschema staan. Zo staat er als tussendoormaaltijd 50 gram ongezouten noten. Waar kan ik deze goedkoop inslaan? De prijzen bij de supermarkt vallen me nogal tegen.

Verder staat er rookvlees en kipfilet op het programma. Ik ben echter allergisch voor tarwe, en veel rookvlees en kipfilet bevat tarwe(zet)meel, maltodextrine of dextrose. Kunnen jullie even in je koelkast kijken of jullie iets hebben liggen zonder die stoffen? Zo ja, ben ik erg benieuwd waar je dat kunt kopen.

Kippen, runderen en paarden eten dan misschien haver en tware, maar ze zijn er toch echt niet van gemaakt hoor en ook niet van druivensuiker.......

ongezouten pinda's en noten op de markt misschien?
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Belangrijk is om ook te kiezen voor ongebrande noten. Ongezouten noten zijn niet automatisch ook ongebrand. Waarom? Ongezouten noten die wel gebrand zijn, zijn gefrituurd in vet en hierdoor gaan vitamine e verloren, komen er meer kcal bij en ben je dus niet zo gezond bezig als je denk te zijn.

Kijk op onze website voor meer tips en voordelige prijzen per kg. Groetjes Sports Nuts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X