eiwitten uit avondeten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Same here

dan kan ik hongerig en vermoeid aan mijn heerlijke avondmaal beginnen

als beloning voor het harde werken zeg maar.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Same here

dan kan ik hongerig en vermoeid aan mijn heerlijke avondmaal beginnen

als beloning voor het harde werken zeg maar.
      Precies, zo zie ik het ook.

je moet uiteindelijk wel wat hebben om naar uit te kijken, en niet alleen in de gym.
      In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

lol wij begrijpen elkaar

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          lol wij begrijpen elkaar
          Toch nog iemand die me begrijpt

Comment

Originally posted by sf01 View Post
            ze hebben dit getest... als je een vloeibare substantie neemt bij een volle maag... loopt dit er gewoon langs en wordt het snel opgenomen. Scheelt misschien een paar minuutjes, maar je krijgt daarna nog steeds een flinke verhoging in de beschikbare amino's. Precies wat je wilt als je gaat trainen.

Als je eenmaal flink gaat trainen... stopt de verwerking van je eten grotendeels.

Als alternatief zou je ook nog je shake eerst kunnen nemen, dan maaltijd dan trainen.
            Whey piekt na 45 min. houdt tot 2 uur na consumptie max aan. Pas na een uur of 3 na consumptie kom je onder de 'normale' grens. Train je een uur na je shake, een uur lang, en daarna meteen weer een shake... zit je wel goed.

In mijn ogen is dit allemaal niet echt nodig. Gewoon eten, shake, trainen

Oke sf duidelijke info.

Dus als ik bijv 4 bruine boterhammen met kipfillet ofzo eet om 3 uur (laatste pauze op werk). En ik wil bijv. om 4 uur direct na mijn werk gaan trainen. Dan zou de shake die ik een half uur voor trainen neem (half 4) tog nog sneller opgenomen worden dan die maaltijd? Ongeveer na anderhalf uur, dus precies na training?

gr.
            If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Je mag een keer met mij trainen, dan weet je gelijk waarom je niet een uur voor je training een maaltijd neemt en daarna gelijk een shake.
              Neem je wel een flinke emmer mee en een dweil?

Als je zo kan trainen dan train je ws als een pussy.

2uur voor je training maaltijd nemen, een klein uurtje voor je training shake van 20gr whey, na de training weer een shake. Ongeveer een uur daarna weer een maaltijd.
              Oke volgens jou marnop zou ik dus als ik direct uit mijn werk wil gaan trainen om ongeveer 2 uur dikke maaltijd moeten nemen. Ongeveer 3 uur een whey isolaat shake, endan 4 uur trainen?

thnx.

Comment

Originally posted by richard21 View Post
                Oke volgens jou marnop zou ik dus als ik direct uit mijn werk wil gaan trainen om ongeveer 2 uur dikke maaltijd moeten nemen. Ongeveer 3 uur een whey isolaat shake, endan 4 uur trainen?

thnx.
                bij een whey shake duurt het +/- anderhalf uur voor het in je lichaam word opgenomen. eiwitten uit een andere bron bijv. eieren of verwerkt in een maaltijd duren langer voor het word opgenomen, ongeveer 3x zo lang als bij een shake.

Comment

Originally posted by TSS030 View Post
                  bij een whey shake duurt het +/- anderhalf uur voor het in je lichaam word opgenomen. eiwitten uit een andere bron bijv. eieren of verwerkt in een maaltijd duren langer voor het word opgenomen, ongeveer 3x zo lang als bij een shake.
                  Oke en als je die shake samen met complexe carbs eet dan ? duurt het dan nog steeds anderhalf uur of vertragen die carbs je whey dan weer?

gr.

Comment

Er zijn carbs en vetten die de opname kunnen beinvloeden of vertragen.
                    Whey wordt al opgenomen vanaf een minuut of 20 tot 30.....de amino piek is na een uur tot 1,5 uur..(maar de piek is verder niet relevant)
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Er zijn carbs en vetten die de opname kunnen beinvloeden of vertragen.
                      Whey wordt al opgenomen vanaf een minuut of 20 tot 30.....de amino piek is na een uur tot 1,5 uur..(maar de piek is verder niet relevant)

Oke dus ook als ik het samen neem bijv aardappels/rijst met groente en vlees/vis. Dan zou de whey shake alsnog na 1,5 uur opgenomen worden?

gr.

Comment

ja, vloeibare substantie (shake) gaat langs aanwezige massa heen en wordt gewoon snel verteerd.
                        De samenstelling van de vloeistof kan wel effect hebben. bijv melk ipv water vertraagt het iets.
                        Fear is the mind killer

Comment

ja, vloeibare substantie (shake) gaat langs aanwezige massa heen en wordt gewoon snel verteerd.
                          De samenstelling van de vloeistof kan wel effect hebben. bijv melk ipv water vertraagt het iets.

Oke dus whey isolaat samen met complex eten in maag gaat langs complex eten heen en word na 1,5 uur opgenomen.

s.morgens op lege maag word het binnen een half uur tot uur opgenomen?

aight?

Comment

am i right?

Comment

het verschil tussen met eten in je maag en lege maag is volgens mij niet zo groot. Misschien dat het 15 minuten scheelt.
                              Bij ontbijt is het ook vanaf 45 minuten begint het ongeveer te pieken.
                              Fear is the mind killer

Comment

het verschil tussen met eten in je maag en lege maag is volgens mij niet zo groot. Misschien dat het 15 minuten scheelt.
                                Bij ontbijt is het ook vanaf 45 minuten begint het ongeveer te pieken.

oKE dus eingelijk is een whey shake nemen een half uur VOOR het ontbijt nutteloos omdat het samen met bijv melk en brinta ook haast even snel word opgenomen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X