eiwitten uit avondeten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rotterdam010 View Post
    Ik zei zonde van je shake, niet van je geld. maar komt in feite op hetzelfde neer..
    Ik zou gewoon goed eten voor je training en die shake na je training innemen..

Die shake is bedoeld voor de opname van snelle eiwitten, hier heb je direct na je training dus veel meer aan.. als je hem net na ja avondeten inneemt word de opname van de snelle eiwitten soieso vertraagd omdat je maag nog vol zit van je avond eten
    Hoi,

ik denk dat dit niet klopt, snelle eiwitten zijn niet in die zin snel als in 1,2,3...

Volgens een wetenschappelijk onderzoek op ratten was de groep die een uur op voorhand de eiwitten innam,in vergelijking met nuchter voor en eiwitten achter en een extra controle groep, de grote winnaars... de spiermassa was na dissectie van de arme beestjes beduidend groter..

ik moet me wel excuseren want ik weet niet of ik die bron nog kan vinden.

Bij het onderzoek was er ook de bemerking dat snelle eiwitten aan te raden zijn voor mensen 35+ en trage eiwitten nog redelijk snel opgenomen worden door -35...

Ik zeg er wel bij dat dit is zoals ik me het herinner, kan er evengoed naast zitten
    Het is alleszins zo dat SNELLE eiwitten, ingenomen VOOR de training, juist op tijd lijken aan te komen ;-), maar na de training moet er ook een voorraad voorhanden zijn dus voor en na is zoals al gezegd het beste lijkt me

Comment

Gaan we weer..

net als anabolen die op ratten getest worden.! Hulk The Rat.
      Alle ratten zijn hetzelfde, mensen verschillen totaal.

Al die tests zijn wel leuk en misschien sommige ergens goed voor ( dan niet op dieren ) maar ik vind bronnen uit ervaringen van anderen mensen heb je veel meer aan!

Edit: had een spelfoutje
      In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Dan zorg je dat je gelijk na je Kt een shake naar binnen gooit.

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
          Dan zorg je dat je gelijk na je Kt een shake naar binnen gooit.
          ik vraag me af of een shake dan wel nut heeft hem een half uur voor ontbijd te nemen aangezien volgens sf het maar een paar minuten vertraagd als je het bijv samen met brita + melk neemt.
          If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

??????
            If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Originally posted by TSS030 View Post
              Gaan we weer..

net als anabolen die op ratten getest worden.! Hulk The Rat.
              Alle ratten zijn hetzelfde, mensen verschillen totaal.

Al die tests zijn wel leuk en misschien sommige ergens goed voor ( dan niet op dieren ) maar ik vind bronnen uit ervaringen van anderen mensen heb je veel meer aan!

Edit: had een spelfoutje
              we zouden via deze site gewoon een super groot experiment op poten moeten zetten en voor zoveel mogelijk mensen verschillende eetschema's opstellen(verschil in tijdstip van eiwit inname en soort eiwitten enz.) met ieder dezelfde training en dan es kijken... dan weten we het eindelijk eens redelijk zeker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X