muesli of havermout ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viranelly View Post
    Lijkt me wel interessant om brood en brinta voor een weekje uit mijn schema te halen.

Voor een weekje ja, omdat ik het gewoonweg te lekker vind.
    maar heb je al wel eens geprobeerd een lekkere rijstsalade te maken.
    of iets dergelijks, dit is minstens zo lekker als brood.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Dat lijkt me erg lekker ja, maar ik zie mezelf geen rijst salade wegwerken terwijl mijn leraar aan het woord is.

En verder geeft brood mij gewoon een verzadigd gevoel, wat met mijn eetlust ook wel belangrijk is.

Comment

Maar waarom zou brood zo slecht zijn dan? Behalve dat er relatief veel zout in zit.. Ik begrijp nooit die vrees om brood. Ik denk dat veel mensen gewoon klakkeloos een advies van een topbodybuilder overnemen, terwijl het doel en de fysiek van deze mensen totaal niet te vergelijken is..

Ik blijf er bij dat volkorenbrood (bijvoorbeeld zaanse sneijder volkoren van de AH) gewoon een prima carbs bron is. Misschien als je van de 7% naar de 4% wil, dan kan je brood eventueel gaan schrappen. Maar voor 90% van alle mensen op dit forum is volkorenbrood gewoon een prima product wat je gemakkelijk elke dag kan eten. Zelfs als je 8 sneetjes eet..
        Failure is your friend

Comment

Ik vraag me nog steeds af hoe dat nou zit met crackers.
          Ik eet tegenwoordig regelmatig volkoren crackers (roggemeel) van Wasa, omdat daar het minste zout in zit.
          Is dat nou wel of geen goed alternatief voor brood?
          Ik eet dat op dagen dat ik niet train, op dagen dat ik wel train, eet ik speltbrood, maar minder dan voorheen.
          Evenwel is er nog geen extra vet weg, volgens mij.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bambix ,Havermout !.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X