muesli of havermout ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• muesli of havermout ?

ik eetzelf liever muesli dan havermout,maar dat ik op de verpakking keek van het pak muesli zag ik dat er erg veel suikers in zitten,zijn deze suikers dusdanig slecht dat je beter aan de havemout kan gaan ?of is het te overzien ?

hangt van de muesli af.
    Met havermout zit je sowieso safe.
    Zit er niet teveel gedroogd fruit, toegevoegde suiker, etc in... dan kan muesli op zich wel. Maar die varianten zijn vaak ook juist wat minder... lekker
    Fear is the mind killer

Comment

Ja, als er op de verpakking staat dat er veel suikers inzitten is het beter om havermout te nemen. Maar er is ook muesli zonder toegevoegde suikers

Comment

Hjavermoutttttttttttttttttttttttt

Comment

Of brinta
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Havermout natuurlijk!

Comment

Havermout brengt ook hoogwaardigere eiwitten aan dan muesli (tenzij het muesli van havermout is he )..
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

havermout, en gooi er voor de zoete trek een banaan doorheen of wat kaneelpoeder, dan zijn het nog nuttige suikers.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Brinta!!

Comment

denk dat ik dan maar aan de brinta ga das degene met de beste smaak

Comment

er gaan tegenwoordig wel steeds meer verhalen rond dat tarwe een vervuild graan is(brinta).
                      en dat een bepaald eiwit in tarwe voor diabetis kan zorgen, ook zijn veel mensen zonder het te weten erg gevoelig voor tarwe dit geldt niet voor andere granen. hierop doel ik niet op gluten allergie.

sinds ik tarwe laat staan en vervang door rijst en havermout en hooguit een paar sneden speltbrood, ben ik 2% in bf gedaalt en verder niks aan mijn leefpatroon verandert.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

en je tarwe intake bestond enkel uit brinta?
                        Anders kan ik het me namelijk goed voorstellen. Brood doen ze van alles mee.
                        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                          en je tarwe intake bestond enkel uit brinta?
                          Anders kan ik het me namelijk goed voorstellen. Brood doen ze van alles mee.
                          dat is waar
                          ik haalde het vooral uit volkorenbrood maar ook uit brinta, dus het zal wel voor het grootste deel komen door het weglaten van brood.

Comment

Brinta ftw

Comment

Lijkt me wel interessant om brood en brinta voor een weekje uit mijn schema te halen.

Voor een weekje ja, omdat ik het gewoonweg te lekker vind.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X