voedingsschema tiener

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Desh View Post
    Ik eet zelf altijd zilvervlies rijst en wissel het af en toe af met volkoren pasta.
    de middag is echt moeilijk voor mij misschien moet ik die gewoon overslaan kan niks verzinnen, misschien een salade met groenten of gewoon tonijn maar dan moet ik weer ander beleg verzinnen voor op m'n brood....???? of zal ik inderdaad doen wat jij zegt wat zilverlies rijst...?

06.30-07.00: whey 30gram
    07.00-07.30: brinta 50gram, 250ml melk
    10.40-11.05: 2 sneetjes volkoren brood met tonijnsalade?
    12.45-13.00: 2 sneetjes volkoren brood met tonijnsalade? , 1 stuk fruit (appel)
    15.00-15.30: ??????????? (eieren lukt me niet de tonijn heb ik vervangen door tonijnsalade te smeren op het brood???)
    18.30: wat de pot schaft
    20.30-21.00: whey shake 30gram (na het trainen)
    21-30-22.00: kwark(mager) 250gram (voor het trainen)

Comment

Waarom niet twee gekookte eieren ofzo. Dat vind ik heel makkelijk en je heb het zo naar binnen gewerkt

Comment

Waarom niet twee gekookte eieren ofzo. Dat vind ik heel makkelijk en je heb het zo naar binnen gewerkt
        hm oke met of zonder eigeel, kan ik soms dan ook afwisselen met het rijst?

Comment

Zo lang dat past in de KEV die je elke dag binnen moet krijgen, dan kan je het gewoon met eigeel eten. Heb je wel genoeg gezonden vetten in je schema, das ook belangrijk

Comment

Zo lang dat past in de KEV die je elke dag binnen moet krijgen, dan kan je het gewoon met eigeel eten. Heb je wel genoeg gezonden vetten in je schema, das ook belangrijk
            Ja, dat klopt het pas erin.. Hartstikke bedankt voor je hulp het heeft me echt goed op weg geholpen!!

Ik heb nog een klein probleempje dus ik heb besloten om tonijnsalade op m'n brood te smeren misschien is het beter als ik pindakaas smeer of iets anders ik zou niet weten wat? En dat ik dan de keus heb in de middag, (2eieren, vliesrijst, tonijn blik met water..?)
            graag voor op het brood zo min mogelijk kh... maar wel belangerijke voedingsstoffen

Comment

Gewoon kipfilet of tonijn op brood.

Comment

Hallo,

Naar uren lezen en berekenen.. heb ik dan uiteindelijk mijn cut voedingsschema opgesteld, als jullie tips hebben dan hoor ik het heel erg graag! DOEL: afvallen, heb namelijk paar kilo's overgewicht ik zou dat graag kwijt willen kortom ook een lekker buikje.. Ik heb 1 vraag ik weet nog niet zo goed wat voor beleg ik op mijn brood kan doen (4sneetjes volkoren brood maar)... en in de middag kan ik kiezen uit zuivelruist, tonijn op water uit blik, salade met groenten..

06.30-07.00: whey 30gram(op maandag, dinsdag en donderdag)
                07.00-07.30: brinta 50gram, 250ml melk
                10.40-11.05: 2 sneetjes volkoren brood met als beleg.... ????
                12.45-13.00: 2 sneetjes volkoren brood met als beleg ....??? , 1 stuk fruit (appel)
                15.00-15.30: ??????????? (eieren lukt me niet de tonijn heb ik vervangen door tonijnsalade te smeren op het brood???)
                18.30: wat de pot schaft vooral veel groenten.. vis
                20.30-21.00: whey shake 30gram (na het trainen, maandig dinsdag en donderdag???? zie trainingsschema)
                21-30-22.00: kwark(mager) 250gram (voordat ik na bed ga, elke dag..)

mijn trainingsschema kort samen gevat
                maandag: avond training (kempo = een vechtsport)
                dinsdag: fitness en in de avond 35-50min joggen
                woensdag: ochtend 20-35minuten joggen avond weer met iemand 35-50min joggen dus dat is goed te doen
                donderdag: fitness en kempo
                vrijdag: ochtend 20-35minuten joggen en avond 35-50min joggen
                zaterdag: ochtend 20-35minuten joggen en avond ook 35-50min in de middag nog voetballen...
                zondag: ochtend klein half uurtje zaalvoetbal en dan in de middag weer voetbal op het veld vervolgens sluit ik de dag af door 's avonds nog 30min te gaan joggen..

ik zit op school dus ik kom wel aan m'n rust ik slaap ook relatief vroeg vergeleken met klasgenoten ik lig meestal nadat ik m'n kwark op heb al in bed 8-10uur slaap op werkdagen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X