Invloed medicijnen ?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Invloed medicijnen ?!

Is er iets bekend omtrent de invloed van medicijnen op je training/opname door de spieren.

Ik gebruik nog af en toe diclofenac, is een combo van ontstekingsremmer en pijnstiller. (voor mijn knie) en af en toe paracetemol bij hoofdpijn.

Heb de bijsluiter helemaal doorgespit maar geen antwoorden op mijn vragen.

Lijkt mij niet zo heel erg van invloed op je workout of opname van stoffen door je spieren maar toch een vraag en misschien zekerheid waard.
    In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Heb het ook weleens gehad en ben gewoon door blijven trainen,heb toen niks gemerkt van de eventuele aanwezigheid van medicatie in het lichaam.Ik werd er niet opeens kleiner door of zo,maar ja dat zijn dan mijn persoonlijke ervaringen ermee.

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
      Heb het ook weleens gehad en ben gewoon door blijven trainen,heb toen niks gemerkt van de eventuele aanwezigheid van medicatie in het lichaam.Ik werd er niet opeens kleiner door of zo,maar ja dat zijn dan mijn persoonlijke ervaringen ermee.
      Ja ik train ook gewoon door hoor..

Lijkt me niet dat het heel erg schadelijk kan zijn, maar goed je kan beter iets vragen dan met die vraag blijven zitten

Samen weten we meer als 1 (hoop ik)
      In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Ik denk dat het weinig kwaad kan. Het heeft zelfs een vaatverwijdende eigenschappen, wat misschien nog wel een van pas kan komen.

Zoek maar eens op "NSAID".
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X