Cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutschema

Bijgevoegd me cutschema,

Ik werk van half 9 tot 5.
    Dan naar huis eten wat de pot schaft.
    Vaak groente met aardapellen en vlees(9 van de 10 x kip of vis), rijst met kip, bami met kip en ei, of macaroni/spaghetti, af en toe in het weekend een junkdag, maar probeer bij me avond eten zo goed mogenlijk te eten.
    Lukt niet altijd aangezien ik nog thuis woon.. en me ma elke avond kookt.

Voor de rest train ik meestal om half 7/7uur/half 8 anderhalfuurtje. eerst krachttraining vol, en dan 20 minuten vol cardio.

Ik train meestal 4/5x per week intensief.

Af en toe als ik een zware dag achter de rug heb en helemaal kapot ben pak ik avond training zonder kracht maar 40 minuten vol cardio.

Ben benieuwd wat jullie van me voedingsschema vinden
    Attached Files
    Last edited by rotterdam010; 14-04-2011, 12:10.

gebraden gehakt? vruchten kwark?
    Te weinig eiwitten!
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

kwark niet als PWO. zou meer eten als ontbijt. Nu eet je pas om 10.30 je eerste fatsoenlijke maaltijd.

Verder zit je met 2200 denk ik te laag in je kcals. Zou eerst een tijd op 2700 kcals gaan eten en checken of dit echt je onderhoud is.

En nu krijg je ongeveer de helft van je vetten binnen van 1 bron (cashews) zou iets meer verschillende vetbronnen gebruiken.
      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
        kwark niet als PWO. zou meer eten als ontbijt. Nu eet je pas om 10.30 je eerste fatsoenlijke maaltijd.

Verder zit je met 2200 denk ik te laag in je kcals. Zou eerst een tijd op 2700 kcals gaan eten en checken of dit echt je onderhoud is.

En nu krijg je ongeveer de helft van je vetten binnen van 1 bron (cashews) zou iets meer verschillende vetbronnen gebruiken.

kwark als ontbijt??
        ik kreeg juist vaak als tip dat kwark goedis voor het slapen omdat het langzaam op wordt genomen??
        hebje een tip voor me waar ik nog gezonde vetten uit kan halen dan, wat je zelf eet? ipv ceshew noten dan

Comment

kwark is prima voor het slapengaan. Maar niet zo goed meteen na je training. Dan wil je snelle eiwitten.

andere vetbronnen: olijfolie, eieren, zuivel, visolie, avocado's, vette vis, etc
          Fear is the mind killer

Comment

kwark is prima voor het slapengaan. Maar niet zo goed meteen na je training. Dan wil je snelle eiwitten.

andere vetbronnen: olijfolie, eieren, zuivel, visolie, avocado's, vette vis, etc

Ik neem het ook niet gelijk na het trainen, gelijk na het trainen neem ik die whey shake, en dan een klein uurtje later neem ik die kwark in..

Comment

zou zelf eerder gaan voor:
              - shake na training
              - uur na training maaltijd
              - voor het slapen kwark

Maar jouw keuze.
              Fear is the mind killer

Comment

zou zelf eerder gaan voor:
                - shake na training
                - uur na training maaltijd
                - voor het slapen kwark

Maar jouw keuze.

Ja dat is het probleem een beetje, als ik om half 10 nog een maaltijd neem ben ik bang dat ik daar vet van ga aanzetten,, ben daar nogal gevoellig voor namelijk. dat is de reden dat ik na het trainen geen maaltijden meer neem. als ik in het weekend overdag train neem ik wel een maaltijd een uur na het trainen

Comment

als je een beetje stevig hebt getraind... heb je je glycogeen gedeeltelijk gebruikt. Een maaltijd na je trainen zal daar dan als het goed is heengaan + meer eiwitten. Die shake alleen is niet genoeg.
                  Het hoeft ook geen mega maaltijd te zijn

En de kwark is weer voor de nacht.
                  Fear is the mind killer

Comment

okee ik zal het eens proberen

Comment

desnoods 2 eetlepels maizena door de wheyshake, is toch 50gram pure KH, die gelijk/redelijk vlot wordt opgenomen als glycogeen, je wordt er voller en droger van. Als je bang bent vet te worden dan kan je eventueel die maaltijd dus vervangen hiermee.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

oke tnx marnop! ik zal het eens gaan proberen

Comment

vind het wel langzaam gaan dat droger worden..
                          Maarja beeetje geduld moetje hebben, trouwens die whey shake met maizena gelijk na het trainen nemen??

Comment

Geachte forum leden

zouden jullie ook eens naar mijn schema willen kijken.
                            ben vanmiddag bezig geweest met een opzet maar vind het aardig lastig

ik zou dit schema willen gebruiken voor een cut periode

mijn dagelijkse behoefte voor het cutten is 2897 Kcal

alvast bedankt

gr marc
                            Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X