Help aub !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja okee dat van die eiwitten is logisch. maar waarom dan perse die kwark,

ik pak liever in de ochtend en middag een lekkere bak kwark,

en dan s'avonds voor het slapen gaan een shake.. mijn persoonlijke mening hoor

Comment

Waarom 500 gram kwark??
      Als je normaal en gezond eet, en voldoende eiwitten binnenkrijgt dan groeien je spieren vanzelf, zo is dat bij mij ook het geval.
      En ik heb nog nooit een Bak kwark(getverdemme geen smaak) gegeten.
      En ook geen whey shakes. Je moet het puur naturel houden en goed gezond eten!!

Comment

alle legale supplementen hoort bij de categorie "naturel" of heb ik dat mis ?

Comment

Nee, dat vind ik toch niet.

Shakes mbt eiwitten is geen probleem, maar als je al aan creatine denkt, moet er iets onnatuurlijks inzitten wat je sterker maakt voor die extra pomp. Je energielevel wordt zomaar verhoogd.

Comment

Originally posted by flater2 View Post
            Nee, dat vind ik toch niet.

Shakes mbt eiwitten is geen probleem, maar als je al aan creatine denkt, moet er iets onnatuurlijks inzitten wat je sterker maakt voor die extra pomp. Je energielevel wordt zomaar verhoogd.
            Dextro verhoogt je energielevel ook, dus dextro is ook niet naturel?...
            creatine is een legaal supplement en behoort dan ook onder de categorie 'naturel'
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Creatine is een lichaamseigenstof, Dus creatine vult .. 3 keer raden.. het creatine niveau in je lichaam aan,

net als dat eiwitten zorgt voor.. beter/sneller herstel..

Dus dan zou eiwitten ook niet naturel zijn.

nou als 1 ding naturel is zijn het wel eiwitten..

Comment

Originally posted by jordy4248 View Post
                Creatine is een lichaamseigenstof, Dus creatine vult .. 3 keer raden.. het creatine niveau in je lichaam aan,

net als dat eiwitten zorgt voor.. beter/sneller herstel..

Dus dan zou eiwitten ook niet naturel zijn.

nou als 1 ding naturel is zijn het wel eiwitten..

Ik snap het punt wel van creatine is niet naturel, want eiwitten zijn gewoon voedingsstoffen die je ook uit 'gewone' voeding kunt halen en creatine is echt een lichaamsstof. En overigens vind ik creatine ook overrated want je krijgt 'nep' spieren, en als je dat wil kun je net zo goed:

Comment

Originally posted by Martardt View Post
                  Ik snap het punt wel van creatine is niet naturel, want eiwitten zijn gewoon voedingsstoffen die je ook uit 'gewone' voeding kunt halen en creatine is echt een lichaamsstof. En overigens vind ik creatine ook overrated want je krijgt 'nep' spieren
                  /Sarcasme?

In varkensvlees bijvoorbeeld zit dacht ik een 5gram creatine per kilo.

Verder met creatine, zelf een keertje proberen, niets illegaals aan want je lichaam maakt het en je kan het uit je voeding halen. En dan zelf zien wat je ervan vind.
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X