Voedingsschema's aanpassen naar verloop van resultaten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema's aanpassen naar verloop van resultaten

Mijn vraag is moet je je voedingsschema aanpassen naar verloop van je resultaten?

Bv: Ik heb 3 maand gecut van 110 kilo naar 96 kilo gegaan maar zit nog niet op die 8% moet ik dan mijn kcal intake opnieuw berekenen voor die 96 kilo ?

Hetzelfde gaat ook op voor bulken als je opeens geen voorruitgang meer maakt moet je toch ook gewoon opnieuw berekenen?

Of zit ik hier helemaal fout?

Comment

hangt er vanaf hoeveel VVM je bent kwijt geraakt. Als je heel netjes cut, zou je je eten amper bij hoeven stellen.

Neem je wel regelmatig periodes van op onderhoud eten om je metabolisme op gang te houden?
      Fear is the mind killer

Comment

Ja hoor sf01 maar jij berekend je kcal op VVM en niet op gewoon je gewicht?

Comment

Eigenlijk kan het in mijn cut geval wel kloppen dat ik nog steeds niet op 8% zit kwam van 20% en 12 weken x 0,5% per week = 6% en zit nu op 14% dus kan wel kloppen. Maar ik heb mijn kcal intake berekend op het gewicht dat ik op de weegschaal zie niet op mijn VVM...

Comment

vetmassa kost geen energie. spiermassa wel.
            Je totale gewicht bepaald je verbruik gedeeltelijk (je zeult het immers mee)

Maar stel je gaat recompen. begint met 12% BF op 75 kg... en na een tijd zit je op 10% BF en 75 kg... je verbruik zal dan toch een stuk hoger liggen dan voorheen, ook al is het gewicht hetzelfde.

Gewicht speelt dus wel een rol, maar niet de enige. Het zal gewoon een beetje aftasten zijn en proberen.
            Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X