koolhydraten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• koolhydraten

heey,
    eventjes een vraagje:
    ik train nu altijd 's avonds van 19u tot 21u-21u30, tegen 22u30 ga ik slapen.
    is het dan handig om overdag kh te eten of gaan deze zich alleen sneller omzetten in vet?

mijn bedoeling is droge spiermassa aanzetten/ droger te komen.

bedankt!
    stoops

Het is sowieso handig om overdag KH te eten, je wil immers veel energie hebben tijdens de training.
    Waarom train je in hemelsnaam 2 tot 2,5 uur lang? Dat is veel te lang.

Maak er een uur van, daar heb je meer aan.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Het is sowieso handig om overdag KH te eten, je wil immers veel energie hebben tijdens de training.
      Waarom train je in hemelsnaam 2 tot 2,5 uur lang? Dat is veel te lang.

Maak er een uur van, daar heb je meer aan.
      oké, ik eet voor me trainning gewoon wat pasta of rijst ( 1-1u30 ervoor) en na trainning shake met 20 gr maizena.

en ja ik doe meestal 1u kracht, 20 min buikspieroefeningen, en dan 30 min cardio erachter... is dit niet goed dan?

Comment

Buik trainen is ook kracht.

Als je dan na de KT cardio wil doen van 30 minuten dan kan je het beste in 50 minuten max klaar zijn met KT.
        KT kort en krachtig houden.

Als je dit aanhoudt zoals je nu doet dan ben je telkens 30minuten spiermassa aan het afbreken, door vrij hoge cortisol levels.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Buik trainen is ook kracht.

Als je dan na de KT cardio wil doen van 30 minuten dan kan je het beste in 50 minuten max klaar zijn met KT.
          KT kort en krachtig houden.

Als je dit aanhoudt zoals je nu doet dan ben je telkens 30minuten spiermassa aan het afbreken, door vrij hoge cortisol levels.
          oké, bedankt! doe dit nu inderdaad al een maandje - 2 maand ofzo, en had echt het gevoel dat ik massa verloor ipv bijkwam + verloor ook kracht :s

dus ik mag overdag nog steeds extra kh eten hé?

en is er een probleem als ik er 's ochtends nog eens extra cardio bij voeg op nuchtere maag? maar ik wil vooral massa bijkomen en vet verliezen...

Comment

Originally posted by stoops View Post
            oké, bedankt! doe dit nu inderdaad al een maandje - 2 maand ofzo, en had echt het gevoel dat ik massa verloor ipv bijkwam + verloor ook kracht :s

dus ik mag overdag nog steeds extra kh eten hé?

en is er een probleem als ik er 's ochtends nog eens extra cardio bij voeg op nuchtere maag? maar ik wil vooral massa bijkomen en vet verliezen...
            cardio voor het ontbijt is prima,
            dit doe ik ook regelmatig.
            wel neem ik dan daarvoor een whey shake, ga dan een half uur hardlopen en ga dan ontbijten.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              cardio voor het ontbijt is prima,
              dit doe ik ook regelmatig.
              wel neem ik dan daarvoor een whey shake, ga dan een half uur hardlopen en ga dan ontbijten.
              ik neem nu ervoor ook een whey shake altijd, erna 80 gr havermout met 500 ml melk, 2 stukken fruit. maar door dit lopen ga ik dan geen spiermassa verbranden hé?

Comment

zou je fruit vervangen door groenten.
                als het mogelijk is je shake voor het lopen vervangen door enkel bcaa's en glutamine 5+ gr van ieder.
                dit had bij mij uit ervaring beter effect.
                Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                  zou je fruit vervangen door groenten.
                  als het mogelijk is je shake voor het lopen vervangen door enkel bcaa's en glutamine 5+ gr van ieder.
                  dit had bij mij uit ervaring beter effect.
                  maar ik eet graag fruit en groenten als ontbijt... :s
                  en waarom zijn bcaa's en glutamine beter dan een whey shake?

Comment

het is toch de bedoeling dat je op een nuchtere maag gaat lopen toch ? na je shake is dit niet meer het geval., aangezien deze ook cal bevatten. en zoals ik al aangaf , voor mij werkte het beter
                    meteen na ontwaken groot glas water 5+ gram bcaa's en 5+ gram glutamine mengen, espressotje, naar de wc , aankleden en lopen maar ., op deze manier gaat je lichaam meer vet verbranden , heb je enige cal benuttigd, word dit eerst verbrand. de keuze aan jou om het te proberen , bij mij werkte het lekker igg .
                    Beest in opleiding

Comment

ehm... wat denk je dat bcaa's en glutamines zijn? -> amino's.
                      Wat zit er in een shake -> eiwit, wat doet je lijf daarmee -> opbreken in amino's.

Je spreekt jezelf dus behoorlijk tegen.
                      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                        het is toch de bedoeling dat je op een nuchtere maag gaat lopen toch ? na je shake is dit niet meer het geval., aangezien deze ook cal bevatten. en zoals ik al aangaf , voor mij werkte het beter
                        meteen na ontwaken groot glas water 5+ gram bcaa's en 5+ gram glutamine mengen, espressotje, naar de wc , aankleden en lopen maar ., op deze manier gaat je lichaam meer vet verbranden , heb je enige cal benuttigd, word dit eerst verbrand. de keuze aan jou om het te proberen , bij mij werkte het lekker igg .
                        dit is niet waar.

de whey shake bestaat uit eiwit, die kan je lichaam never nooit zo snel omzetten in energie.
                        trouwens bcaa en glutamine bevat ook kcals.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

zo jongens , dat kan zijn dat ik me volgens jullie tegenspreek .
                          doen jullie het maar lekker zo dan , voor mij werkt het beter . succes !

grtzz
                          Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X