carbs load dieet.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vermoedelijk moet je dan vooral de vetten opschroeven. Tenminste, dat was bij UD2 het belangrijkste verschil tussen de cut en bulk variant, hoewel de carbs ook wel wat hoger waren.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Milestone View Post
      Adon1s, hoe zou jij dit schema toepassen als je zou willen gainen (zonder vet of course)?
      'S ochtends ook wat KH's, bij het ontbijt?
      Het belangrijkste is evenwicht in je voeding. Te weinig carbs en je hebt niet genoeg energie, teveel carbs en je wordt bloated. Je moet het zelf aanzien, wordt je al bloated bij 400gr. kh dan zou ik dat als max aanhouden, wordt je bloated bij 600gr. dan 600gr. Ook afhankelijk van je behoefte natuurlijk, ik eet nu KEV 20-40-40 met 4000kcal's en blijf op gewicht. Zit nu tegen de 400gr. carbs aan. Als ik ga bulken voeg ik alleen extra carbs toe..
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
        Het belangrijkste is evenwicht in je voeding. Te weinig carbs en je hebt niet genoeg energie, teveel carbs en je wordt bloated. Je moet het zelf aanzien, wordt je al bloated bij 400gr. kh dan zou ik dat als max aanhouden, wordt je bloated bij 600gr. dan 600gr. Ook afhankelijk van je behoefte natuurlijk, ik eet nu KEV 20-40-40 met 4000kcal's en blijf op gewicht. Zit nu tegen de 400gr. carbs aan. Als ik ga bulken voeg ik alleen extra carbs toe..
        is bloated
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          is bloated
          Opgeblazen oftewel vocht vasthouden, uitpuilende pens waarvan je veel druk voelt. Groente eten is belangrijk om geen bolle pens te krijgen, maar als je hem desondanks toch krijgt ligt het veelal aan je kh inname. Vocht vasthouden en uitpuilende pens (voor je gevoel) hangen vaak met elkaar samen.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

opgeblazen

is dat tijdelijk?

Comment

Één of enkele dagen.

Comment

Ligt eraan hoeveel je eet he.. Je kan ook constant vocht vasthouden. Als je constant boven onderhoud eet met in verhouding teveel kh dan wordt je bloated. Zout en creatine helpen er ook iets in mee, maar de hoofdoorzaak zijn de kh.

Comment

Ik had het misschien verkeerd verwoordt: Als je de oorzaak aanpakt. (Dus snijdt in de zoutinname, carb inname, of andere oorzaken) Dan heb je er misschien nog één of enkele dagen last van.

Comment

@Adon1s Kan het hierbij kwaad om al een beetje carbs voor je training te pakken? (meeste zullen pas vrijkomen na je training lijkt mij?)

En op de rustdag iets minder eten? Minder carbs maar dan wel verdeeld over de hele dag? Of juist bijvoorbeeld dag na de training ook nog veel carbs en dan juist rest van de dag niet meer als je niet meer gaat trainen?

Het leek mij wel interessant om uit te proberen... maar ik loop er vooral tegenaan dat ik soms pas laat op de avond train. Na 21.00 soms zelfs na 22.00 pas, nog al mijn carbs van de dag... PFF.

En zou je sowieso net iets boven onderhoud eten op train en iets onder op rust? of veel drastischer boven/onder? Of inderdaad zoals iemand suggereerde... ketogeen op rustdagen?
                    Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X