Vermoedelijk moet je dan vooral de vetten opschroeven. Tenminste, dat was bij UD2 het belangrijkste verschil tussen de cut en bulk variant, hoewel de carbs ook wel wat hoger waren.
carbs load dieet.
Collapse
X
-
Originally posted by Milestone View PostAdon1s, hoe zou jij dit schema toepassen als je zou willen gainen (zonder vet of course)?
'S ochtends ook wat KH's, bij het ontbijt?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostHet belangrijkste is evenwicht in je voeding. Te weinig carbs en je hebt niet genoeg energie, teveel carbs en je wordt bloated. Je moet het zelf aanzien, wordt je al bloated bij 400gr. kh dan zou ik dat als max aanhouden, wordt je bloated bij 600gr. dan 600gr. Ook afhankelijk van je behoefte natuurlijk, ik eet nu KEV 20-40-40 met 4000kcal's en blijf op gewicht. Zit nu tegen de 400gr. carbs aan. Als ik ga bulken voeg ik alleen extra carbs toe..“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postis bloatedIn college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ligt eraan hoeveel je eet he.. Je kan ook constant vocht vasthouden. Als je constant boven onderhoud eet met in verhouding teveel kh dan wordt je bloated. Zout en creatine helpen er ook iets in mee, maar de hoofdoorzaak zijn de kh.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Ik had het misschien verkeerd verwoordt: Als je de oorzaak aanpakt. (Dus snijdt in de zoutinname, carb inname, of andere oorzaken) Dan heb je er misschien nog één of enkele dagen last van.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
@Adon1s Kan het hierbij kwaad om al een beetje carbs voor je training te pakken? (meeste zullen pas vrijkomen na je training lijkt mij?)
En op de rustdag iets minder eten? Minder carbs maar dan wel verdeeld over de hele dag? Of juist bijvoorbeeld dag na de training ook nog veel carbs en dan juist rest van de dag niet meer als je niet meer gaat trainen?
Het leek mij wel interessant om uit te proberen... maar ik loop er vooral tegenaan dat ik soms pas laat op de avond train. Na 21.00 soms zelfs na 22.00 pas, nog al mijn carbs van de dag... PFF.
En zou je sowieso net iets boven onderhoud eten op train en iets onder op rust? of veel drastischer boven/onder? Of inderdaad zoals iemand suggereerde... ketogeen op rustdagen?Fear is the mind killer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 hour ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: