Hallo,
Ik wil weer beginnen met trainen, om een gevulder/gezonder lichaam te krijgen.
Een half jaar gelden was ik aardig op weg, maar door een vervelende blessure aan mn elleboog (raar uitstekend puntje= blijkt verkalking vd pees) ben ik gestopt.
De blessure is minder en voel ik nu bijna niet meer, dus ik wil langzaam gaan opbouwen.
Ik heb echter een lichamelijk probleem: Ik kom niet aan.
Ik heb moeite met eten, vooral brood krijg ik moeilijk weg.
Ik eet 's avonds veel chocola en noten, maar ik weeg al jaren 82kilo.. Dit vind ik met mijn 1.93m erg weinig. vetpercentage is gemeten: 6% (ook dit is erg laag)
Heeft iemand tips of truukjes om makkelijk veel eten weg te krijgen en dus voller te worden?
Dit is wat ik nu eet:
8:00uur drinkontbijt 400ml (brood lukt dan echt niet)
10:00uur 2 bruine boterhammen (tonijnsalade/krabsalade)
12:00uur 3 bruine boterhammen (tonijn-, krabsalade, smeerleverworst)
14:00uur AH halvolle smulkwark 450gr
16:00uur 1 bruine boterham (eiersalade)
17:30uur omdat ik voor mijn stage 2uur moet rijden eet ik soms ff snel een klein menutje bij de Burger King, omdat ik anders kapot ga van de honger in de auto.
19:00uur avondeten ( wokken, hollandse pot, pasta, etc) normale portie
's avonds: vrijwel elke dag snaai ik in de avond een bakje pindarotsjes weg
en koekjes..
Ik ben inmiddels een half jaar gestopt met roken en ook dat heeft nog geen positief effect gehad op mijn gewicht.
Volgens een berekening heb ik bij geen inspanning 1980Kcal nodig.
Ik werk op kantoor, maar ik zit nooit stil (net geen adhd zeg maar)
Sorry voor de lap tekst, maar ik lees vaak dat jullie meer info nodig hebben voor advies, vandaar.
Alvast bedankt,
Glenn
Ik wil weer beginnen met trainen, om een gevulder/gezonder lichaam te krijgen.
Een half jaar gelden was ik aardig op weg, maar door een vervelende blessure aan mn elleboog (raar uitstekend puntje= blijkt verkalking vd pees) ben ik gestopt.
De blessure is minder en voel ik nu bijna niet meer, dus ik wil langzaam gaan opbouwen.
Ik heb echter een lichamelijk probleem: Ik kom niet aan.
Ik heb moeite met eten, vooral brood krijg ik moeilijk weg.
Ik eet 's avonds veel chocola en noten, maar ik weeg al jaren 82kilo.. Dit vind ik met mijn 1.93m erg weinig. vetpercentage is gemeten: 6% (ook dit is erg laag)
Heeft iemand tips of truukjes om makkelijk veel eten weg te krijgen en dus voller te worden?
Dit is wat ik nu eet:
8:00uur drinkontbijt 400ml (brood lukt dan echt niet)
10:00uur 2 bruine boterhammen (tonijnsalade/krabsalade)
12:00uur 3 bruine boterhammen (tonijn-, krabsalade, smeerleverworst)
14:00uur AH halvolle smulkwark 450gr
16:00uur 1 bruine boterham (eiersalade)
17:30uur omdat ik voor mijn stage 2uur moet rijden eet ik soms ff snel een klein menutje bij de Burger King, omdat ik anders kapot ga van de honger in de auto.
19:00uur avondeten ( wokken, hollandse pot, pasta, etc) normale portie
's avonds: vrijwel elke dag snaai ik in de avond een bakje pindarotsjes weg
en koekjes..
Ik ben inmiddels een half jaar gestopt met roken en ook dat heeft nog geen positief effect gehad op mijn gewicht.
Volgens een berekening heb ik bij geen inspanning 1980Kcal nodig.
Ik werk op kantoor, maar ik zit nooit stil (net geen adhd zeg maar)
Sorry voor de lap tekst, maar ik lees vaak dat jullie meer info nodig hebben voor advies, vandaar.
Alvast bedankt,
Glenn
Comment