Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat eet jij eigenlijk als laatste 'maaltijd', en hoe laat?
Aangezien je zeer strikt bent en zo.
Laatste echte maaltijd is op dit moment nog voor ik ga trainen, daarna alleen nog wat whey en amino's voor het slapen gaan.
nu eet ik net wel nog wat komkommer en bleekselderij lekker vochtafdrijven.
Maar die laatste maaltijden, zoals iedereen wel weet, ik eet geen kwark. Dus dat laatste maaltje heb ik nooit.
Voor het slapen dus alleen whey en amino's. (whey is op dit moment met water.)
De amino's geven een GH boost. Lekker voor de groei en de vetverbranding.
Toch jammer dat de meesten dat niet willen...
maar dan zitten er bijna geen pitamientjes meer in, hoor.
Lief dat je aan mijn gezondheid denkt Belle Beau.
Maar ik eet ook nog wat komkommer hier en daar en wat bleekselderij.
En soms een pitaminepilletje. En de knoflook is normaal altijd vers, zitten ook nog wat vitamines in.
Ipv sambal kan je ook zelf een paar pepertjes meekoken.
Wel handig om ze van tevoren te tellen, dan weet je hoeveel je er weer uit moet halen. Onverwacht op zon peper kauwen lijkt mij niet zo lekker.
Mijn eten is meestal droog om binnen te werken. daar voeg ik soms knoflook en sambal door. nu weet ik wel dat knoflook en sambal niet zo ongezond zijn. knoflook bevat wel goede onverzadigde vetten. en sambal is ook kcalarm. goed voor in de bulk! maar de vraag is welke saus gebruik jij nou om je voeding lekkerder te laten smaken?
Lief dat je aan mijn gezondheid denkt Belle Beau.
Maar ik eet ook nog wat komkommer hier en daar en wat bleekselderij.
En soms een pitaminepilletje. En de knoflook is normaal altijd vers, zitten ook nog wat vitamines in.
Goed zo, zo mag ik het horen.
X
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Ipv sambal kan je ook zelf een paar pepertjes meekoken.
Wel handig om ze van tevoren te tellen, dan weet je hoeveel je er weer uit moet halen. Onverwacht op zon peper kauwen lijkt mij niet zo lekker.
Grote kans dat ze bij bepaalde groentes er een klont boter ingooit.
madame Jeanette pepers er in gooien, je kan ze eerst snijden of heel meebakken bij je vlees(kip) is wel lekkere peper.
Je kan ze ook goed invriezen om te bewaren, bevroren zijn ze ook makkelijk te snijden of in brokjes te stampen.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment