Welke Saus gebruik jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cumsauce

Comment

Originally posted by marnop View Post
      Een trui aan doen in bed......ik drijf nu al weg van het zweet in enkel een t shirtje.

Amino's hoeven niet duur te zijn hoor, gewoon uit Duitsland nemen.
      NDG® Basic Amino 900 Tabs a 1,2g Nutrition Discount der Fitness, Bodybuilding und Gesundheits Shop
      Zijn deze aminos heel goed dan? ik begrijp niet waarom je aminos kan nemen. als je genoeg whey neemt per dag. kom je toch al aan je behoefte aminos per dag?
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Loempia saus, mayonaise, fritesaus, whiskey-cocktail saus, knoflooksaus, ketchup

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Zijn deze aminos heel goed dan? ik begrijp niet waarom je aminos kan nemen. als je genoeg whey neemt per dag. kom je toch al aan je behoefte aminos per dag?
          Je groeit en herstelt door aanmaak en afgifte van GH. Met een shot amino's krijg je een GH boost, binnen een uur krijg je een lekkere afgifte van extra GH, daar bovenop komt je normale afgifte van GH...dus je hebt extra veel GH in je lichaam zitten.

Alles bij elkaar is beter herstel en betere groei en meer vet kwijt raken.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Je groeit en herstelt door aanmaak en afgifte van GH. Met een shot amino's krijg je een GH boost, binnen een uur krijg je een lekkere afgifte van extra GH, daar bovenop komt je normale afgifte van GH...dus je hebt extra veel GH in je lichaam zitten.

Alles bij elkaar is beter herstel en betere groei en meer vet kwijt raken.
            Hoe groot is die boost dan?
            Want het klinkt heel mooi, maar zonder te weten hoeveel het is, zegt het vrij weinig...

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              lekker chutney's....lemmonchutney voor bij de vis, tomatenchutney voor bij de kip, barambie of mangochutney voor bij de rijst of een lekkere bara.....
              Ik heb nog een pot pruimenchutney staan. Dat spul is ook lekker. Het smaakt iets zoet, maar het heeft ook toch weer iets hartigs door die uien erin etc. Het is dan niet echt bodybuilding voedsel maarja..
              "Straight outta gym"

Comment

ketchup, frietsaus, knoflooksaus

Comment

Met een shot amino's krijg je een GH boost, binnen een uur krijg je een lekkere afgifte van extra GH
                  Een zo'n portie bevat 5 gram eiwit

zou ik voor het nemen van die amino's nog een andere eiwitbron moeten nuttigen of heb je aan een portie genoeg?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                    Een zo'n portie bevat 5 gram eiwit

zou ik voor het nemen van die amino's nog een andere eiwitbron moeten nuttigen of heb je aan een portie genoeg?

Je mag uiteraard ook wat meer nemen, als er dan maar geen suikers in zitten of andere snellere KH want dan werkt het amper of helemaal niet.
                    Dus bijvoorbeeld geen kwark.....dat werkt verhoogde GH en vetafbraak tegen.
                    Alleen schone eiwitbronnen.

Ik neem trouwens wel wat meer dan 5 gram. Ongeveer het dubbele.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Gebruik geen saus, wel veel (verse) kruiden. Of rijst bv koken in een klein beetje bouillon. Daarnaast een olijfolie met smaakje gebruiken, je kunt het eten heel lekker maken ZONDER saus!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X