advies voedingsschema?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• advies voedingsschema?

kunnen jullie eens kijken naar mijn voedingsschema en eventueel advies geven over wat ik er uit zou halen, wat ik er nog bij zou doen, .... ?

leeftijd = 18 jaar
    gewicht = ongeveer 71 kg
    lengte = 18 cm
    vetpercentage = 11%

mijn bedoeling is breder worden / droger spiermassa aanzetten. Ik zet van nature uit al gemakkelijk aan in vet...

supplementen die ik gebruik: whey shake, casseine shake, multivitamine tabs, zink en magnesium tabs en glutamine voor en na mijn trainning...

kan iemand me helpen?

alvast bedankt!
    Attached Files
    Last edited by stoops; 30-04-2011, 17:57.

iemand?

Comment

Kun je eens vertellen wat je berekende caloriebehoefte per dag is, gebaseerd op actitviteit? Als je spiermassa bij wilt zetten zou ik boven onderhoud gaan zitten, en als je er goed bij traint zou ik me over het vet niet te veel zorgen maken.

Ik heb trouwens wel een vraag over het schema: waarom maïzena? Dat ben ik tot nu toe nog niet eerder tegen gekomen.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik denk dat 2650 kcal voor iemand van jouw stats te weinig is om in massa aan te komen, zou het eerder richting de 3200 kcal proberen en dan kijken wat het met je doet......
        Wat betreft je schema ziet het er wel ok uit in eerste opzicht, alleen zou ik de vetten wat verhogen, ongeveer 30% van je totale kcal of 1 á 1,5 gram per kg lichaamsgewicht).
        Verhoog je eiwitten bij het avondmaal en haal de whey bij je pre workout weg, neem bcaa's voor/bij de training.
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Ellie View Post
          Kun je eens vertellen wat je berekende caloriebehoefte per dag is, gebaseerd op actitviteit? Als je spiermassa bij wilt zetten zou ik boven onderhoud gaan zitten, en als je er goed bij traint zou ik me over het vet niet te veel zorgen maken.

Ik heb trouwens wel een vraag over het schema: waarom maïzena? Dat ben ik tot nu toe nog niet eerder tegen gekomen.
          mijn caloriebehoefte is rond de 2800 kcal per dag denk ik, ik doe 5x in de week sport ongeveer

maizena is een goede bron van suikers, en je wordt er droger van volgens sommigen... er zijn hier al een paar discussie's over
          maar zelfs al zet ik snel vet aan, toch meer kh eten dan?
          zou wel nog graag wat 'droog' staan tegen de zomer...

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
            Ik denk dat 2650 kcal voor iemand van jouw stats te weinig is om in massa aan te komen, zou het eerder richting de 3200 kcal proberen en dan kijken wat het met je doet......
            Wat betreft je schema ziet het er wel ok uit in eerste opzicht, alleen zou ik de vetten wat verhogen, ongeveer 30% van je totale kcal of 1 á 1,5 gram per kg lichaamsgewicht).
            Verhoog je eiwitten bij het avondmaal en haal de whey bij je pre workout weg, neem bcaa's voor/bij de training.
            oké, maar met meer eten bedoel je dus vooraal meer kh eten dan? ( en wat meer vetten)

heb geen bcaa's trouwens om te nemen voor mijn trainning, enkel glutamine.... zou ik dan nog shake nemen ofniet? zou ik hier trouwens maizena aan toevoegen dan?

Comment

een paar kleine dingen gewijzigd :

mijn verhouding is als volgt : 42,5% kh, 32,5% eiw, 25% v

nog iemand tips/ advies voor me?

bedankt!
              Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...