Whey??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey??

Is het zo mis dat je whey(10a15gr) door je youghurt doet om hem een beetje smaak te geven zodat ik er geen zoetstoffen of suiker in moet doen?

Nee hoor. Zou alleen dat niet de meest hoogwaardige whey nemen omdat dat duurder is.. 80% pure whey door je yoghurt is niks mis mee. Rijmt ook nog! Als je andere eiwitten ernaast eet zoals kwark kan je er ook blauwe bessen en frambozen doorheen doen. Heb je niet veel van nodig en geeft een lekkere smaak. Zo'n doosje bij de AH vandaan..
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
      Nee hoor. Zou alleen dat niet de meest hoogwaardige whey nemen omdat dat duurder is.. 80% pure whey door je yoghurt is niks mis mee. Rijmt ook nog! Als je andere eiwitten ernaast eet zoals kwark kan je er ook blauwe bessen en frambozen doorheen doen. Heb je niet veel van nodig en geeft een lekkere smaak. Zo'n doosje bij de AH vandaan..
      Oke,omdat ik het niet altijd gebruik voor of achter mijn training.

Comment

Als je whey hebt moet je het rond elke training gebruiken imo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X