excel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• excel

Pfff altijd wat geweest dat eten

Wat eet ik op een dag. Tijd is aangebroken dat ik alles maar eens op een weegschaal ga leggen. Schema's is nooit mijn sterkste kant geweest.
    Ik eet over het algemeen de gehele dag door. En ik eet geen troep.
    Ja ok die 20 kleine chocolade eitjes Het was Pasen. Verdeeld over enkele dagen. A sin
    De ochtend start ik meestal met losse fruit muesli in melk en kwark. Dat is een variatie met blikfruit die ik op de dag er ook nog wel eens ingooi.
    Op het eind van de dag zit er in een pak Yoghurt. 2 bananen. Zo'n half muesli brood zonder beleg. En een avond maaltijd. Denk dan aan gewokt groenten met vliesrijst. En daar natuurlijk kip vis ei knoflook etc. bij. Nergens geen zout.
    Sambal echter niet zuinig. ow ja een pak vruchtendrank. Liefst suikerloos.
    Naar suiker kijk ik overigens niet te nauw. Zeker als ik weet dat ik de calorieën door geldgebrek niet binnen krijg.
    Voor het slapen gaan pinda nootjes. Dat mogen maar een paar vuistjes zijn.
    De hele zak gaat er meestal in. Ik sla dus ook wel eens over. Overigens zullen mijn vetten wel te laag zijn.

Nu ben ik altijd een fitness jojo-er geweest. Klein van stuk heb het er zo aan. Ook nog eens genetische aanleg. Een jaar goed trainen en eten in ik zit aan max. Misschien zeggen jullie normaal. Dat weet ik niet. Kan ook het fanatieke zijn.
    Echter omstandigheden, Geld etc. verhuizing scheiding. Het is fucking mei. Maanden niet kunnen trainen. Net een week geleden weer begonnen. Heb dus maar 4 weken om mezelf op te pompen. Zal geen bodybuilder zijn in juni. Zolang ik maar gespannen spieren heb en je enigszins het sixpackje ziet. De rest komt daarna wel.
    Dat alles komt natuurlijk niet vanzelf. Als ik ga dan ga ik ook 5x in de week.

Juist om nu eens door te gaan en de stabiliteit uit te bouwen. Na de zomer een routine in het schemaatje hebben.En er ook eens de uitgaven tegen over te zetten.
    Voedingsschema.
    Niet zomaar gezond eten. Afgewogen, uitgebalanceerd en financieel gecalculeerd.

Begrijp alleen geen jota van hoe ik die moet invullen.
    Krijg geen uitslag van wat de kcal eiwitten en kh en vetten zijn.
    Zal wel iets fout doen. Waarschijnlijk nog simpel ook Maar goed. Lukt dus niet.
    Ik zit zo krap zie nog wel meer vragen komen. Dus dacht open maar een topic.

Creatine ga ik op als een trein. Een opmerking als ik zie jouw met de dag groeien is bekend.

Desalniettemin, nu zeg ik help

Stormo, goed dat je een nieuwe start wilt maken.
    Heb je moeite met deze spreadsheet: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html ? Het tabblad "Voedingsschema" werkt behoorlijk handig. Of gebruik je een andere?
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X