voeding schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding schema

hallo, ik ben nieuw hier ik train al 2 maanden, ik nam alleen mijn proteine shakes s'morgens en voor het slapen gaan. maar nu wil ik me ook houden aan een voeding schema. maar ik ben redelijk mager en ik zou wat willen bijkomen. ik weeg nu 55kg ik ben 1.78m. zou iemand me een richtlijn kunnen geven voor een voeding schema wat ik zou moeten eten om de 2-3 uur? en hoeveel eitwitten en hoeveel caloriën zou moeten eten per dag? want ik snap er niet zoveel van

alvast bedankt

Originally posted by fabi View Post
    hallo, ik ben nieuw hier ik train al 2 maanden, ik nam alleen mijn proteine shakes s'morgens en voor het slapen gaan. maar nu wil ik me ook houden aan een voeding schema. maar ik ben redelijk mager en ik zou wat willen bijkomen. ik weeg nu 55kg ik ben 1.78m. zou iemand me een richtlijn kunnen geven voor een voeding schema wat ik zou moeten eten om de 2-3 uur? en hoeveel eitwitten en hoeveel caloriën zou moeten eten per dag? want ik snap er niet zoveel van

alvast bedankt
    stickys lezen
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

sorry maar wat is een sticky?

Comment

LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Hier staat alvast heel veel informatie. De meeste beginnersvragen zijn hiermee al beantwoord. Het loont echt om je goed in te lezen voordat je begint, om te voorkomen dat je de zaken verkeerd aanpakt: resultaten hangen direct samen met de kwaliteit van je voedings- en trainingsschema. Heel veel succes met lezen en als je daarna nog vragen hebt mag je ze altijd stellen
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ok, alvast zeer bedankt

Comment

hallo, ik heb de sticky's ondertussen al gelezen. Maar ik weet niet juist wat ik zou moeten gaan eten,ik Hou me nu echt niet aan de voeding schema maar wilt dat zeker doen nu wil resultaat boeken. en ik omdat ik ook niet alteveel weeg. myn voeding schema is nu
            8:00 Proteine shake + cornflakes
            10:10 2 Boterhammen met Kipfilet ( soms pindakaas had gehoord dat dat ook goed was)
            12:00 4 Boterhammen met kipfilet en een Banaantje
            14:00 2 boterhammen met pindakaas
            15:35 ( 16:25) Heb soms 8ste uur op school en de Gym is paar Minuten er van af dus ik wandel eventjes naar daaar ondertussen eet ik een banaan
            16.50 of (17.50) klaar met Fitness
            rond 18-19:00 uur thuis Dan Pasta zonder Saus Of droge Patat met Kip OF vis , Rijst (kip curry)
            21:00 2 Boterhammen met Pindakaas
            23:00 Proteine Shakes voor Het slapen gaan.
            Ik zou ergens nog Eitwitte moeten bijplaatsen maar waar voor training of na?

het is zeer zwakjes ( zal waarschijnlijk zeer slecht zijn kunnen jullie wat tips of Corrigeren als het fout is?.

alvast zeer bedankt

Comment

Kan nog veel aan verbeterd worden, maar zet het eens in een excel schema, deze vind je op deze site en berekent automatisch de kcal waarde en KEV verhouding.
              Ontbijt is waarschijnlijk te weinig, shake zou ik na de training doen, meer groente bij de maaltijd en liefst geen patat, kwark voor het slapengaan.

Comment

Dus Elke Keer dat ik eet Fruitje erbij doen?
                en ok zal het in een Excel schema doen xD

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X