voedingsschema cut (tips)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema cut (tips)

Hebben jullie misschien tips of suggesties over mijn huidige schema
    Ik heb apparte werktijden en kan dus tussen 00:00 en 06:00 amper aan voeding toekomen, behalve shake/melk dan.

Verder ben ik wel op de hoogte dat ik eigenlijk weinig cl. binnen krijg zonder shake. Maar dat kan verschillen omdat maaltijd 3 soms vervangen wordt door rijst/vlees/groenten. Uiteindelijk kom ik wel op 1800cl uit (zonder shake). Uiteraard blijft eiwit gehalte hoog voor mijn gewicht en lengte

74 kg - 175 cm - vetpercentage rond 14/15%

Alvast bedankt

grt. R.
    Attached Files

Niemand ?

Comment

Schema klopt niet, in eieren zit vet. (zie dat je het twee keer bent vergeten)

Comment

Maaltijd 3 en 6 = ei zonder dooier.

Comment

voor je pre workout zou ik geen kwark doen maar KH waardoor je lkkr je training door kan stomen!
          MMA - Weightlifting

Comment

2100 kcal is heel erg weinig hoor

zo verneuk je je eigen fysiek nog.

Comment

Veel te weinig vetten..
              RAW: 155 - 155 - 220
              EQ: 190 - 165 - 230

Comment

ik eet met mijn carbcycling op rust dagen ook maar 2200 kcal terwijl me onhouds 3000 is..
                op high carb eet ik wel 2600.
                MMA - Weightlifting

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
                  Veel te weinig vetten..
                  oke dan voeg ik wat nootjes en pindakaas er bij. thanks!

Moet ik dan kwark vervangen voor een warm maaltijd ? rijst enzo...?

In cut vind ik 2200cl voldoende anders maak ik r rond 2500cl van met nootjes en rijst voor de training.
                  Last edited by rajev; 18-05-2011, 23:43.

Comment

Gaat in de cut niet om wat je voldoende vindt, maar om wat je nodig hebt.

Je weegt 74 kilo, dus heb je meer dan 2100 of 2200 cal nodig, zo simpel is het.
                    Jij hebt aan eiwitten en vetten alleen al gauw 1788cal nodig, dan moet je er nog wat KH bij....zo'n 150/200gram, dus reken maar uit.

Waarom gooi je nootjes en pindakaas er bij voor de vetten als je goede vetten weggooit die in de eieren zitten? Beetje vaag.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

274 g eiwitten, da's ongeveer 3,6 x je gewicht. Kan wel denk ik, maar wat minder zou ook wel kunnen.

Verder wel belangrijk lijkt me meer vetten, ongeveer 1 g per kilo gewicht. Je zou bijvoorbeeld gewoon olijfolie in je salade kunnen toevoegen. Is nog lekker ook, en zijn goede vetten. 3 eetlepels gedurende de hele dag en dan ben je al aardig in de buurt. 3 x 9 g (+- 1 eetlepel) = 27 g + 44 = 71 g. Je shiet wel 243 kcal omhoog.

Ik weet trouwens ook niet welke salade alleen 8 g eiwitten heeft en geen kh of v. en ook geen kcal.

Verder zie ik dat je kh voornamelijk uit melk haalt, misschien kan je dat wat vervangen door zilvervliesrijst. Ik denk dat dat je wel langer vol houdt, maar dat weet ik niet precies, ik zelf drink geen melk. Je zou dan de maaltijd van 03:00 kunnen vervangen door beetje rijst, met kip, en groente. Shake wordt trouwens ook alleen aangeraden in de ochtend of rond de training. In 100 gram gekookte zv-rijst zitten 25g kh.

Ik denk wel dat je een bakje met rijst, vis/vlees, groente mee kan nemen. Je kan ook je bakje van je salade en kipfilet van 00:00 u gewoon vervangen rijst/vlees/groente. Eet je de ene helft van je bak om 00:00 en de andere helft om 03:00. Heb je gedurende de hele tijd een goede kev verhouding.

Of ja je moet echt low carb willen, dan zit ik verkeerd, heb daar niet zoveel verstand van.

Comment

bedankt voor jullie reacties.
                        ErasmusStudent zoals ik al zei tussen 00:00 en 06:00 kom ik amper aan voeding toe. Ik moet het gewoon doen met shake.

@ marnop

Ei dooier is mij afgeraden door veel mensen vandaar dat ik zonder dooier neem.

Kwark voor de training heb ik weggehaald en vervangen door warm maaltijd (rijst). Nu kom k wel rond 2600cl per dag.

dankje wel iedereen!!!

Comment

De dooier zit vol met goede vetten en eiwitten

dat cholesterol verhaal geldt alleen voor bejaarde mensen en kleine kinderen.

Comment

Ik zal het aanpassen dankje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X