Carb cycling cut schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Carb cycling cut schema

helleu,

ik heb dit opgesteld en zag dat er wat vraag naar was hoe zoiets er uit ziet.
    dus post het maar eventjes,
    mocht je wat tips hebben of verbeteringen, zijn altijd welkom

greetz, sjoerd
    Attached Files
    MMA - Weightlifting

3 xls's = too much work to look at But then I'm lazy.
    Maar serieus... als je meer reacties wil loont het om alles in 1 xls te zetten (eventueel in verschillende tabs)
    Fear is the mind killer

Comment

Het verschil in die drie schema's lijkt erg klein te zijn. Ongeveer 100 a 200 kcal tussen ieder schema. Werkt dit goed voor je?
      Hoe deel je vervolgens je week in? Welke dagen high/moderate/low carbs? En hoe passen je trainingen hierin?
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

De verschillen tussen high en low carb is groot genoeg.
        mijn deling ziet er zo uit

ik volg een 4 dagen split,
        Maandag = borst schouder buik (High)
        Dinsdag = Rug rear delts (High)
        Woensdag rust (low)
        Donderdag = Benen buik (mid)
        vrijdag = Armen (mid)

za en zondag zijn low.

ik doe het 2 weekjes nu, en gek genoeg is mijn bicep ader al te zien, zijn de kleine dingetjes die je gemotiveerd houden, en dit is zeker een mooie belooning op dit schema.

groetjes
        MMA - Weightlifting

Comment

100 a 200 kcals verschil is echt heel weinig.
          Zou eerder 500 kcals verschil verwachten. Enkel in carbs bij een beetje carb cycle.

Je onderhoud ligt op traindagen hoger. Bij een verschil van 200kcals op low tov high...zit je 100 kcals boven en onder je gemiddelde onderhoud. Terwijl je onderhoud van een traindag als het goed is richting de 500 kcals hoger ligt dan op een rustdag.
          Fear is the mind killer

Comment

mijn onderhoud is 3000 per dag.

zit er sowieso al onder, en de kleine verschillen komt eigenlijk doordat ik op low carbs niet minder kan eten zonder half dood te gaan me bed ik ga..

't zijn kleine verschillen maar toch heeft het enigzins effect (zo voelt het wel in iedergeval).

ik weet dat gain is pain van 300 naar 80 kh gaat, maar ik zou niet weten wat hij dan eet op een 80 kh dag eet, en kan ook niet in contact komen.

gr.
            MMA - Weightlifting

Comment

wat jij wilt... maar dan komt het erop neer dat je aan het cutten bent. En de ene dag cut je meer dan de andere... is iig geen carbcycle dan.
              Fear is the mind killer

Comment

het artikel die ik 100% opgevold heb zegt toch echt carb cycling. wat moet het volgens jou zijn dan?

groetjes
                MMA - Weightlifting

Comment

Bedoel meer van hoe zou jij het doen dan? Ik wil t graag goed hebben, heb het volgens dat artikel gedaan en veel pro's schijnen het op deze manier te doen.. Laat alsjeblieft even weten. Gr.
                  MMA - Weightlifting

Comment

De pro's zullen nooit onder hun onderhoud gaan zitten, tenminste...dat is echt zeer, zeer zeldzaam.
                    De pro zal altijd aan zijn massa blijven werken ook in een voorbereiding werkt hij aan massa. De massa moet verbeteren en het teveel aan vet en vocht train je er af en verlaag je door de juiste voeding te nemen ipv te weinig voeding.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

het is echt ingewikkeld, het item waar ik alles las is dit http://www.t-nation.com/free_online_..._cycling_codex
                      dus ik kan net zo goed carb cyclen boven m'n gemiddelde, want eerlijk gezecht wil ik liever vorser worden (van cleanmass) dan skinny.

tevens gebruik ik jou 4 daagse schema martin, en het bevalt me echt heel goed!
                      ik loop 3 avonden hard op dit moment doe ik dat op de high - low - mid days...
                      sorry dat ik het woord pro's gebruik, maar heb die site op redelijk veel fora's en dergelijke gespot!

groetjes sjoerd.
                      MMA - Weightlifting

Comment

ga gewoon rustig cleanbulken en doe dit alemaal later ..
                        Lost all i got

Comment

klopt zat ik ook aan te denken idd, eigenlijk boeien me die abs in dit stadium nog neitecht, heb ze wel gehad.. dat maakt het iets meoilijker

brede rug en grote chest kick ik meer op idd.
                          MMA - Weightlifting

Comment

dat duurde heeeel lang tot ik dacht aah fuck die apps komt later wel nog
                            die 2de zin zo denk ik nu precies !
                            abs kun je altijd gewoon erop krijgen maar liever huge borst rug met abs
                            Lost all i got

Comment

klopt, bulken tot me 18e.
                              dan cutten =], nog 1 jaar te gaan.
                              MMA - Weightlifting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X