Voedingsschema Christophe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema Christophe

Hey iedereen,

Na wat rond te neuzen heb ik een voedingsschema opgemaakt om langs ene kant wat vet te verliezen (meeste vet zit rond de buik) en langs andere kant om bij te komen in spiermassa.

Leeftijd:25
    Lichaamsvet:24,9%
    Vetvrije massa: 57,1

Benodigde kcal: 2300
    Kcal voedingsschema: 2076,5

Je bent iets vergeten, hehe

Comment

Maaltijd 1:
      Havermout 100gr
      Halfvolle melk 100ml
      Appel 1stuk

Maaltijd 2:
      Shake
      Melk 500ml
      Banaan 1stuk

Maaltijd 3:
      Rijst 100gr
      Kipfilet 100gr
      Komkommer 1stuk

Maaltijd 4:
      Shake
      Melk 500ml
      Banaan

Maaltijd 5:
      Brood (bruin) 4sneden
      Kalkoenfilet 100gr
      Radijsjes 100gr

Maaltijd 6:
      Cashwenoten 50gr
      Kwark 100gr

Ik kon mijn excel bestand jammer genoeg niet uploaden daarom staan de kcal, koolhydraten, eiwitten en vetten er niet bij

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
        Je bent iets vergeten, hehe
        jep i know kon het niet uploaden

Comment

Excel opslaan in 1997-2003 bestand oid en het lukt wel. Die waarden zijn wel zo handig namelijk.

Comment

Ik vind 100 ml melk en 100 gr kwark wel erg weinig eerlijk gezegd.

Shake sowieso naar de ochtend verplaatsen omdat je dan behoorlijk katabool bent.

Je zou je shakes met water kunnen drinken om de havermout met 500 ml melk te nuttigen en gewoon 500 gr kwark in de avond te eten.

Hoeveel tijd zit er tussen maaltijd 4 en 5?

Aangezien je na een training wel meer dan alleen een banaan kunt gebruiken.

Comment

Avondeten 4 boterhammen met kipfilet. Iets zegt me dat hier iets niet klopt.

Comment

Dat wil niets zeggen hoor

in de avond een warme maaltijd eten is een gewoonte die eigenlijk nergens op slaat

Christophe eet 'm rond de training wanneer hij/zij 'm echt nodig heeft.

Comment

In dat geval, eet meer groente

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                    Ik vind 100 ml melk en 100 gr kwark wel erg weinig eerlijk gezegd.

Shake sowieso naar de ochtend verplaatsen omdat je dan behoorlijk katabool bent.

Je zou je shakes met water kunnen drinken om de havermout met 500 ml melk te nuttigen en gewoon 500 gr kwark in de avond te eten.

Hoeveel tijd zit er tussen maaltijd 4 en 5?

Aangezien je na een training wel meer dan alleen een banaan kunt gebruiken.
                    Kan ik makkelijk bij de ochtend plaatsen dan die shake, zal ook wat meer kward benuttigen geen enkel probleem.

Tussen maaltijd 4en5 ligt ongeveer 2u afhankelijk in welke ploeg ik zit. Zowiezo na training benuttig ik warme maaltijd.

Comment

Dan snap ik het niet meer.

De rijstmaaltijd is na je training en pas daarna neem je een shake?

Neem direct na het trainen je shake en een halfuur later rijst met kip en groenten.

Voor je training zou je die broodjes kunnen eten en bij maaltijd 5 eieren en groenten (low carb) eten.

Ben je een man of een vrouw? Wil je cutten of bulken?

2000 kcal is voor een man erg weinig.

Comment

als ik de vroege en nacht heb is shake na training en warme maaltijd voor de training, in de late is warme maaltijd en shake na de training.

Ben man, en die kcal is ook om wat af te vallen aangezien ik met wat overgewicht zit aan de buik. Ben nog een leek, daarom zijn alle tips en dergelijke welkom, daar ga ik dan ook wat met doen.

Dus als je denkt dat ik mijn warme maaltijd beter op een ander moment eet kan ik dit gerust aanpassen

Comment

Hoeveel weeg je dan? (ben erg slecht in rekenen)

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                            Hoeveel weeg je dan? (ben erg slecht in rekenen)
                            ben 1.74cm en ik weeg rond de 76kg, raar maar waar meeste vet zit hem eigenlijk in de buik jammer genoeg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X