eten (avond).

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eten (avond).

hey allemaal,

ik had een vraagje,

wat zouden jullie doen als je in de avond rond 9 uur nog wat kcals moet binnenkrijgen maar niet meer actief bent maar je al wel meer dan genoeg eiwit en vet hebt gehad??

ik heb nu al meer dan 3 gram eiwit en 1,5 gram vet per kilogram lichaamsgewicht gehad vandaag en zou dus nog wat carbs moeten eten.

of zouden jullie toch nog wat eiwitten nemen??
    misschien wel belangrijk: ik ben in de bulk.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

gewoon eiwitten erbij

500gr kwark!
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik heb vandaag zo goed als geen carbs op. Heb de gehele dag niets anders dan protein bars en shakes op. Dus ga ik nu 500gr. pasta met champignions, groente, tomatensausje en biefstuk-gehakt klaarmaken yummie yummie.

Comment

Koolhydraten zouden geen kwaad kunnen als je ze de hele dag niet gegeten hebt

maar als je kan kiezen ga dan gewoon voor eiwitten

aangezien je de carbs toch niet nodig zult hebben en bepaalde mensen zelfs op 4 gram eiwit per dag zitten.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Ik heb vandaag zo goed als geen carbs op. Heb de gehele dag niets anders dan protein bars en shakes op. Dus ga ik nu 500gr. pasta met champignions, groente, tomatensausje en biefstuk-gehakt klaarmaken yummie yummie.
          doelloos

nu pas beginnen met carbs eten

iemand anders nog advies?
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            doelloos

nu pas beginnen met carbs eten

iemand anders nog advies?
            Leg ff uit gozer waarom het doelloos is, ik ben benieuwd.

Comment

Het maakt geen ruk uit wanneer je je koolhydraten naar binnen werkt zolang je onder onderhoud zit.

PS: tis hier in de UK trouwens een uurtje vroeger.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X