Hardlopen/bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardlopen/bulken

Hallo,

Ik ben bezig met bulken dat gaat goed maar ik wil 3/4 keer per week gaan hardlopen.
    Ik hardloop altijd in de ochtend voor me eerste ontbijt op lege maag.
    Als ik thuis kom dan neem ik gelijk me eerste ontbijt.
    Maar wat zou ik het beste kunnen doen gewoon voor het ontbijt gaan hardlopen of na het ontbijt?
    En weet iemand nog een goede shake zodat je bijna geen kilo's afvalt als je gaat hardlopen?

Originally posted by Mcfrank View Post
    Hallo,

Ik ben bezig met bulken dat gaat goed maar ik wil 3/4 keer per week gaan hardlopen.
    Ik hardloop altijd in de ochtend voor me eerste ontbijt op lege maag.
    Als ik thuis kom dan neem ik gelijk me eerste ontbijt.
    Maar wat zou ik het beste kunnen doen gewoon voor het ontbijt gaan hardlopen of na het ontbijt?
    En weet iemand nog een goede shake zodat je bijna geen kilo's afvalt als je gaat hardlopen?
    Neem gewoon scoop whey voor dat je gaat hardlopen om spieraafbrak te verkomen en ga je vet als energie bron gebruiken.
    als je terug thuis ben neem je gewoon je ontbijt.
    Ik hardloop ook vaak maar wanneer ik ga bulken stop ik een maand met hardlopen en dan ga ik het langzaam opbouwen weer tot de cut.

Comment

ik loop ook vaak in de ochtend,
      ik neem eerst een whey shake,
      als ik 6 km loop ga ik voor het ontbijt,
      ga ik langer dan 6 bijvoorbeeld 12 km dan ga ik eerst goed ontbijten en ga dan een ander half uur erna hardlopen.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Voordat die whey opgenomen is ben je al klaar met hardlopen.

Comment

oke bedankt voor het advies.
          maar wat voor whey zal ik het best gebruiken?

Comment

Hardlopen doe ik ook graag, aangezien ik geen shakes neem eet ik altijd mijn normale ontbijt (magere melk+brinta+banaan) en een uur daarna een bak kwark, 1.5 uur daarna ga ik hardlopen. Dit weekend maar weer eens doen

Comment

Ik liep ook eerst veel hard.

Nu ga ik maar 2x per week hardlopen in plaats van 4 a 5.

Merkte dat ik opten duur moeite begon te krijgen met traine.

Nu ik iets minder hardloop merk ik dat ook weer wat vooruit ga.

Maar ik blijf zo wie zo minimala 2x per wek hardlopen puur omdat ik het ook leuk vind en voor contie.

Loop nu per keer tusse de 8 a 10 km. soms een paa rkm meer maar meestal rond de 8

Comment

Okee ik doe het ook omdat ik het leuk vind en ik wil een betere conditie maar toen je ging hardlopen deed je dat altijd op lege maag?

Comment

Maar weet iemand nog een goede whey voor het hardlopen?

Comment

Wey shake is een snelle eiwit shake, gewoon checken op 1 van de site's. Vaak is het huismerk al ok spul. Verdiep je even in snelle eiwit shakes.
                    Cutting

Comment

Maar weet iemand nog een goede whey voor het hardlopen?
                      Whey isolaat wordt het snelste opgenomen heel laag in vet en koolhydraten dus je gaat lekker je vet gebruiken als energie bron.

Comment

Okee ik doe het ook omdat ik het leuk vind en ik wil een betere conditie maar toen je ging hardlopen deed je dat altijd op lege maag?

Em nee heb wel een keer gedaan moet zeggen ik voelde me niet echt prettig.

Ik train nooit op een legen maag.

Maar merk als je een beetje uithoudingsvermogen heb.

Ik heb het gevoel dat ik beter herstel en ik doe meestal cardio.

Op me rust dagen. en gewicht training doe ik nu effe zondag cardio.

Maar ik probeer maar wat kijken of daar beter op gain.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X