Ik ben Merro, 32 jaar.
Ik ben sinds kort weer (na heeeeeeleeeeee laaaaaaaangeeee tijd) begonnen met sporten, voornamelijk krachttraining en zwemmen met nadruk op KT.
Heb voorheen wel het een en ander gedaan maar nooit serieus. Nu is het ander verhaal, nu ga ik het uitermate serieus aanpakken.
Ik ben ongeveer 4 weken bezig geweest via dit forum om mijzelf goed te informeren over KT, voornamelijk over voeding. Mijn doel is in de eerste instantie buikvet en borstvet verminderen, dus cutten. Maar tegelijkertijd ook gespierder worden (recompositioning dieet). Ik heb een voedingsschema en een trainingsschema gemaakt en hoop dan ook goede feedback van jullie te mogen krijgen.
Vorige week ben ik gestart met KT en reeds 3 maanden ben ik al aan het zwemmen. Ik zwem ongeveer 3 keer per week, 4 keer KT met cardio (30 min) aan het eind.
Mijn trainingsschema:
Maandag: Borst, triceps, buik
Dinsdag: Rug, biceps, kuiten
Woensdag: Rust
Donderdag: Schouder, triceps, benen
Vrijdag: Borst, biceps, buik
Zaterdag : Rust
Zondag: Schouder, benen.
Borst, schouder, rug: vijf oefeningen , 12-10-8-6-
benen: 4 oefeningen, 12-10-8-6
biceps en triceps: drie oefeningen, 12-10-8-6-
buik en kuiten: 2 oefeningen
supplementen:
in de ochtend op nuchter maag (eventueel na zwemmen): whey isolaat
11 uur: whey night protein
voor trainen (moet nog 1ste keer doen): No-xplode
tijdens trainen (moet nog 1ste keer doen): purple wraath
na trainen (moet nog 1ste keer doen): cellmass
15 minuten na cellmass : whey isolaat
net voor slapen gaan: whey night protein
Ik hoop dat ik zo voldoende info over mezelf heb gegeven. Ik hoor graag jullie advies,commentaar,opmerkingen etc. Alvast bedankt......
Ik ben sinds kort weer (na heeeeeeleeeeee laaaaaaaangeeee tijd) begonnen met sporten, voornamelijk krachttraining en zwemmen met nadruk op KT.
Heb voorheen wel het een en ander gedaan maar nooit serieus. Nu is het ander verhaal, nu ga ik het uitermate serieus aanpakken.
Ik ben ongeveer 4 weken bezig geweest via dit forum om mijzelf goed te informeren over KT, voornamelijk over voeding. Mijn doel is in de eerste instantie buikvet en borstvet verminderen, dus cutten. Maar tegelijkertijd ook gespierder worden (recompositioning dieet). Ik heb een voedingsschema en een trainingsschema gemaakt en hoop dan ook goede feedback van jullie te mogen krijgen.
Vorige week ben ik gestart met KT en reeds 3 maanden ben ik al aan het zwemmen. Ik zwem ongeveer 3 keer per week, 4 keer KT met cardio (30 min) aan het eind.
Mijn trainingsschema:
Maandag: Borst, triceps, buik
Dinsdag: Rug, biceps, kuiten
Woensdag: Rust
Donderdag: Schouder, triceps, benen
Vrijdag: Borst, biceps, buik
Zaterdag : Rust
Zondag: Schouder, benen.
Borst, schouder, rug: vijf oefeningen , 12-10-8-6-
benen: 4 oefeningen, 12-10-8-6
biceps en triceps: drie oefeningen, 12-10-8-6-
buik en kuiten: 2 oefeningen
supplementen:
in de ochtend op nuchter maag (eventueel na zwemmen): whey isolaat
11 uur: whey night protein
voor trainen (moet nog 1ste keer doen): No-xplode
tijdens trainen (moet nog 1ste keer doen): purple wraath
na trainen (moet nog 1ste keer doen): cellmass
15 minuten na cellmass : whey isolaat
net voor slapen gaan: whey night protein
Ik hoop dat ik zo voldoende info over mezelf heb gegeven. Ik hoor graag jullie advies,commentaar,opmerkingen etc. Alvast bedankt......
Comment