Nieuw schema na advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw schema na advies

Hee,

Na het advies wat ik van iedereen gehad heb (waarvoor 1000 maal dank) heb ik een (nieuw) voedingsschema gemaakt. Komt dit een beetje in de richting van wat de bedoeling is? Nog even een keer mijn stats eerst:
    vrouw
    23 jaar
    178cm
    70 kg
    Sport: 3x per week KT (nu een stuk zwaarder met minder reps, zoals geadviseerd ) + 20 min. cardio na elke training

Ontbijt:
    1 volkoren boterham
    50g 20+ kaas
    1 ei
    1 appel

Tussendoor
    sla
    200g kipfilet

lunch
    1 ei
    sla
    tomaat
    100g tonijn (eigen nat)

tussendoor
    1 banaan
    1 ei

Avondeten
    200g kipfilet
    100g zilvervliesrijst
    200g groenten

Tussendoor
    50g noten (bijv walnoten)

Komt neer op:
    1995 kcal
    180,6 EW
    153,8g KH
    60,2 V

Ik heb echt strictheid nodig, dan houd ik het beter vol. Heel vreemd maar tis zo haha. Alvast bedankt!

wat is je doel?
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      wat is je doel?
      wat hij zegt,
      en ik hoop dat je niet elke dag 50gram kaas eet!!!
      een keer een plakje is geen probleem,
      maar elke dag 50 gram
      vervang dat door pindakaas, dat is veel gezonder en je komt gelijk aan wat meer vetten want jij zou minimaal 70 gram vet nodig moeten hebben.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik wil graag vet verliezen en spieren aankomen. Ik ben niet echt dik maar wel een buikje en de welbekende lovehandles ><

Soms eet ik inderdaad ook wat meer nootjes ipv kaas, maar die kaas doe ik soms ook door de salade 's middags heen. Anders kwam ik inderdaad op nog minder vet uit haha. Pindakaas is een goeie inderdaad! Die ga ik afwisselen. Verder nog op/aanmerkingen?

Comment

Ik heb de pot pindakaas gekocht! Lekker!
          Iemand anders nog aanpassingen voor mn schema?

Comment

waarom heb je na je eten niet nog een laatste meal?
            heb je daar speciale reden voor?
            kwark of een eiwitje kan dan zeker geen kwaad

Comment

Ik heb in mn schema staan dat ik dan nog wat nootjes eet maar dat zou ik wel af kunnen wisselen met kwark. Of is kwark sowiso beter? Ik kom dan alleen niet meer aan mn vetten, tenzij ik wat van die nootjes door mn salades doe...

Comment

Kwark is altijd goed helemaal vlak voor het slapen, waarom zou je ze niet combineren in 1 maaltijd?

Comment

Kan, maar krijg ik dan niet weer te veel van alles binnen als ik allebei eet?

Comment

experimenteren en kijken hoe je er op reageert?

Comment

doe s morgens op je volkorenbrood ipv de kaas wat kipfilet met dat ei.. En in de middag kun je een salade maken met tomaat komkommer tonijn en door je salade cottage cheese doen.. heerlijk met die tonijn! evt. wat italiaanse kruiden toevoegen.. Doe ik ook elke middag.. MMM

Comment

Dank voor al het advies. We gaan er weer tegenaan. Net in de stad whey shakes gekocht en nog een tijdje met de eigenaar van de winkel over mijn voeding en trainingsschema gepraat (is een winkel met alleen maar fat burners, eiwitrapen, shakes en andere consumeerbare fitness spullen) en het moet wel goedkomen heb ik het idee. Ik houd jullie op de hoogte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X