Hoe doen jullie dat??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe doen jullie dat??

Ben goed bezig met training en voeding en wil het ook blijven volhouden want ik krijg goede resultaten.

Nu ga ik volgende week voor 2 daagjes naar zee naar vrienden.
    kan mij moeilijk dan aan mijn eetpatroon houden want zal mij beetje moeten aanpassen aan wat er op tafel komt die 2 dagen we zullen wel eens iets gaan eten en dan kan ik zelf kiezen maar voor de rest niet.

Ook nog 30 Juni ga ik voor 4 dagen naar Rock Werchter is ook al zo een probleem.

Hoe doen jullie dat?

Eiwitjes....de rest niet echt.

Ga lkkr los die paar dagen
    Mind is everything.

Comment

VEEL noten meenemen. Daarnaast kan je nog wat shakes meenemen. Ik zou vooral veel vlees eten..
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

gewoon lekker je eigen eten meenemen. 's ochtends brintha binnenwerken, zoals gezecht noten en vooral blikjes tonijn!

Comment

Eiwitten denk ik gwn aanhouden, wat eieren bakken. Heerlijk.

Verder lekker keihard partyen en als je terugkomt heb je weer die motivatie om deze hele winter te knallle ?

Comment

Originally posted by Gilian View Post
            gewoon lekker je eigen eten meenemen. 's ochtends brintha binnenwerken, zoals gezecht noten en vooral blikjes tonijn!
            Helemaal mee eens..

Grote tas met blikjes tonijn en een pak brinta..

En voor de rest gewoon genieten en niet TEveel zuipen..

Veel plezier !!

Comment

Ik heb 1 voordeel ik drink graag water dus echt veel zuipen ga ik zeker niet doen!

Comment

Bestel een paar eiwitrepen met een flinke hoeveelheid eiwitten, en eet er daar een paar van per dag. Voor de rest niet te druk om maken!
                'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                  Bestel een paar eiwitrepen met een flinke hoeveelheid eiwitten, en eet er daar een paar van per dag. Voor de rest niet te druk om maken!
                  Die dingen zijn vaak €2,50 per stuk.. beetje prijzig dus..
                  Blikje tonijn is €0,80 cent...

Comment

Beetje offtopic maar ik ga zo meteen proberen om een bak kwark de bioscoopzaal in te smokkelen.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      Beetje offtopic maar ik ga zo meteen proberen om een bak kwark de bioscoopzaal in te smokkelen.
                      hahahaha te mooi..
                      Failure is your friend

Comment

Comment

Dan ben je gewoon een idioot en dat heeft niks met discipline oid te maken

@topicstarter gewoon veel vlees en beetje op suikers lette

Comment

Niet zo schrikken jongens

heb 'm gewoon thuis opgegeten voor ik naar de bios ging

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                              VEEL noten meenemen. Daarnaast kan je nog wat shakes meenemen. Ik zou vooral veel vlees eten..
                              Noten zijn idd een goede (en makkelijke) oplossing. Voor de liefhebbers van meer info:

Walnoten - About Nuts
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X