wat dan ?
Honger?
Collapse
X
-
aatst gewijzigd: 27 mei 2011 18:54
DEN HAAG - Bij een verdacht Nederlands bedrijf zijn geen komkommers uit Spanje aangetroffen.
Het bedrijf heeft ook geen zaken gedaan met Spaanse bedrijven waar de EHEC-bacterie is aangetroffen, meldde de nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit (nVWA) vrijdag.
Volgens een woordvoerster heeft de nVWA een preventieve inspectie uitgevoerd bij een Nederlandse bedrijf, nadat Duitsland het bedrijf als verdacht had aangemerkt. ''Maar we hebben er niets aangetroffen.''
Het Productschap Tuinbouw hoopt dat hiermee alle geruchten de kop in zijn gedrukt. ''Wij vinden het erg prettig dat de EHEC-bacterie niet is aangetroffen in Nederland'', zei een woordvoerder.
''We hopen dan ook dat de verdenkingen dat de besmetting uit Nederland zou komen daarmee de wereld uit zijn geholpen.''
© ANP
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostWat is er met komkommers dan?
Ik eet ze nu al meer dan een halfjaar bijna dagelijks.Originally posted by yvesb View Postwat dan ?
In duitsland zijn 5 mensen overleden en iets van 400 ziek geworden..
Gelukkig is hier nog niets gevonden van besmette komkommers..
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostTijdens het cutten zal het lichaam eerst door een gewenningsfase heen moeten. Dit komt omdat je nu minder kcal eet dan voorheen, naast je lichaam en de organen zoals de maag merken ook je hersenen dat je minder binnen krijgt. Er is dus een bepaalde drang om dit weer voor elkaar te krijgen, om weer net zoveel te eten als eerst. Dit teken is juist goed, je lichaam is aan het veranderen en dat moet je juist een goed gevoel geven. Je gaat dusntelkens een stap verder, denk hier maar aan op het moment dat je het moeilijk hebt. Er staat je nog veel meer te wachten, dit is namelijk nog niets. Bodybuilding is ook niet zomaar iets, welkom.
Weet niet vanaf welk bf% je komt Dominick, of wat je doel is.
Maar als je er echt veel moeite mee hebt zou je kunnen overwegen om een pakje weightcaps te bestellen.
vult (icm water) je maag als een soort ballon waardoor je hersenen die hongerprikkel niet meer krijgen.
Werkt mijns inziens alleen als je van bijv 4000kcal naar 2500 ofzo moet
Een vriend van mij was vroeger met zijn 175 115kg en is nu door die weightcaps al dik 10 kilo afgevallen in nog geen 3 maanden
Wel icm veel cardio en gezond eten(gewoon op je KEV letten dus)189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by Hermandad View PostMoet ik toch eens tegen me vrouwtje gaan zeggen, over die komkommers. Vind ze vast jammer dat ze niet meer overal voor gebruikt kunnen worden.
geen vitamines en mineralen een beetje loos dus
geldt ook voor sla,
daarom kun je veel beter andere caloriearme groentes eten.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Ik heb altijd honger (zin in eten ) een half uur na een grote maaltijd kan ik er zo nog een op, ook al drink ik veel water ik blijf nog steeds trek hebben in iets terwijl ik boven onderhoud eet op dit moment.
Lijkt wel of ik nauwelijks een verzadigingsgevoel heb, behalve na de brinta-cake 2 weken geleden
Groeten Swekie
Comment
-
Ik zou normaal rond de 2300kcal moeten eten voor onderhoud,heb er -500kcal afgetrokken omdat ik mijn vet%naar beneden wil krijgen dus eet nu rond de 1800kcal.
Heb jullie voedingschema tussen sticky's genomen voor mijn onderhoud te weten ik heb mijn activiteitsfactor wel op 1.75 gezet.
3xpw krachtraining
3xpw zwemmen(1u)
6xpw fietsen(1u) 25km/u
Heb ook een actieve job.
Ik eet nu rond de 1800kcal
Mijn gewicht is nu 59kg
Lengte 165cm
Mijn vetpercentage wel met zo een omron handmeter 24.4% weet niet of die juist meten.
Comment
-
Originally posted by Dominick View PostIk zou normaal rond de 2300kcal moeten eten voor onderhoud,heb er -500kcal afgetrokken omdat ik mijn vet%naar beneden wil krijgen dus eet nu rond de 1800kcal.
Heb jullie voedingschema tussen sticky's genomen voor mijn onderhoud te weten ik heb mijn activiteitsfactor wel op 1.75 gezet.
3xpw krachtraining
3xpw zwemmen(1u)
6xpw fietsen(1u) 25km/u
Heb ook een actieve job.
Ik eet nu rond de 1800kcal
Mijn gewicht is nu 59kg
Lengte 165cm
Mijn vetpercentage wel met zo een omron handmeter 24.4% weet niet of die juist meten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...10 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-