Honger?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat dan ?

Comment

aatst gewijzigd: 27 mei 2011 18:54
      DEN HAAG - Bij een verdacht Nederlands bedrijf zijn geen komkommers uit Spanje aangetroffen.

Het bedrijf heeft ook geen zaken gedaan met Spaanse bedrijven waar de EHEC-bacterie is aangetroffen, meldde de nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit (nVWA) vrijdag.
      Volgens een woordvoerster heeft de nVWA een preventieve inspectie uitgevoerd bij een Nederlandse bedrijf, nadat Duitsland het bedrijf als verdacht had aangemerkt. ''Maar we hebben er niets aangetroffen.''

Het Productschap Tuinbouw hoopt dat hiermee alle geruchten de kop in zijn gedrukt. ''Wij vinden het erg prettig dat de EHEC-bacterie niet is aangetroffen in Nederland'', zei een woordvoerder.
      ''We hopen dan ook dat de verdenkingen dat de besmetting uit Nederland zou komen daarmee de wereld uit zijn geholpen.''
      © ANP

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        Wat is er met komkommers dan?

Ik eet ze nu al meer dan een halfjaar bijna dagelijks.
        Originally posted by yvesb View Post
        wat dan ?

In duitsland zijn 5 mensen overleden en iets van 400 ziek geworden..

Gelukkig is hier nog niets gevonden van besmette komkommers..

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
          Tijdens het cutten zal het lichaam eerst door een gewenningsfase heen moeten. Dit komt omdat je nu minder kcal eet dan voorheen, naast je lichaam en de organen zoals de maag merken ook je hersenen dat je minder binnen krijgt. Er is dus een bepaalde drang om dit weer voor elkaar te krijgen, om weer net zoveel te eten als eerst. Dit teken is juist goed, je lichaam is aan het veranderen en dat moet je juist een goed gevoel geven. Je gaat dusntelkens een stap verder, denk hier maar aan op het moment dat je het moeilijk hebt. Er staat je nog veel meer te wachten, dit is namelijk nog niets. Bodybuilding is ook niet zomaar iets, welkom.
          Klopt helemaal!
          Weet niet vanaf welk bf% je komt Dominick, of wat je doel is.
          Maar als je er echt veel moeite mee hebt zou je kunnen overwegen om een pakje weightcaps te bestellen.
          vult (icm water) je maag als een soort ballon waardoor je hersenen die hongerprikkel niet meer krijgen.

Werkt mijns inziens alleen als je van bijv 4000kcal naar 2500 ofzo moet
          Een vriend van mij was vroeger met zijn 175 115kg en is nu door die weightcaps al dik 10 kilo afgevallen in nog geen 3 maanden
          Wel icm veel cardio en gezond eten(gewoon op je KEV letten dus)
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Moet ik toch eens tegen me vrouwtje gaan zeggen, over die komkommers. Vind ze vast jammer dat ze niet meer overal voor gebruikt kunnen worden.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
              Moet ik toch eens tegen me vrouwtje gaan zeggen, over die komkommers. Vind ze vast jammer dat ze niet meer overal voor gebruikt kunnen worden.
              in komkomers zitten ook totaal geen voedingswaardes,
              geen vitamines en mineralen een beetje loos dus
              geldt ook voor sla,

daarom kun je veel beter andere caloriearme groentes eten.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik heb altijd honger (zin in eten ) een half uur na een grote maaltijd kan ik er zo nog een op, ook al drink ik veel water ik blijf nog steeds trek hebben in iets terwijl ik boven onderhoud eet op dit moment.

Lijkt wel of ik nauwelijks een verzadigingsgevoel heb, behalve na de brinta-cake 2 weken geleden

Groeten Swekie

Comment

Ik zou normaal rond de 2300kcal moeten eten voor onderhoud,heb er -500kcal afgetrokken omdat ik mijn vet%naar beneden wil krijgen dus eet nu rond de 1800kcal.

Heb jullie voedingschema tussen sticky's genomen voor mijn onderhoud te weten ik heb mijn activiteitsfactor wel op 1.75 gezet.

3xpw krachtraining
                  3xpw zwemmen(1u)
                  6xpw fietsen(1u) 25km/u
                  Heb ook een actieve job.

Ik eet nu rond de 1800kcal
                  Mijn gewicht is nu 59kg
                  Lengte 165cm
                  Mijn vetpercentage wel met zo een omron handmeter 24.4% weet niet of die juist meten.

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                    In duitsland zijn 5 mensen overleden en iets van 400 ziek geworden..

Gelukkig is hier nog niets gevonden van besmette komkommers..
                    jou komkommertje is toch besmet?

Comment

Originally posted by Dominick View Post
                      Ik zou normaal rond de 2300kcal moeten eten voor onderhoud,heb er -500kcal afgetrokken omdat ik mijn vet%naar beneden wil krijgen dus eet nu rond de 1800kcal.

Heb jullie voedingschema tussen sticky's genomen voor mijn onderhoud te weten ik heb mijn activiteitsfactor wel op 1.75 gezet.

3xpw krachtraining
                      3xpw zwemmen(1u)
                      6xpw fietsen(1u) 25km/u
                      Heb ook een actieve job.

Ik eet nu rond de 1800kcal
                      Mijn gewicht is nu 59kg
                      Lengte 165cm
                      Mijn vetpercentage wel met zo een omron handmeter 24.4% weet niet of die juist meten.
                      Moet ik dit systeem volhouden tot ik het gewenste vet% heb en dan naar onderhoud gaan?

Comment

@Dominick

Lijkt mij dat je nu gewoon op onderhoud kan eten, als je zoveel sport gaat je vet toch snel genoeg omlaag.

Groeten Swekie

Comment

Nog iemand die advies heeft?

Comment

Hij geeft je advies..... gwn op onderhoud of iets erboven gaan. Wanneer je hard traint en je voeding op orde is vliegt het eraf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X