Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
omdat ik melk niet heel lekker vind. wou ik weten of het ook kon met chocomelk? of weten jullie iets anders om te nemen als ontbijt??
Als ontbijt nee. Je wilt de suikers e.d. in chocomel niet op dat moment van de dag. Rondom workouts kun je chocomel nemen, maar heb je niks aan brinta. Dus die combo heb je ook niks aan. Dus gewoon melk met brinta en een schep whey voor smaak er door. Of maak een ander ontbijt klaar om aan dezelfde macro's te komen.
Chocomel light en halfvol is gewoon troep. Neem gewoon volle chocomel. Dat er in light geen suikers zit zegt niks. Kijk maar eens naar de andere zooi die er in zit ter compensatie.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment