Komkommers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hermandad View Post
    Eet helemaal geen groentes.

:O helemaal niets dan? nooit?

Comment

Waar doel je op erik? De groente zelf is namelijk niet vattelijk voor de bacterie. Dus het zit er niet in. Maar je kunt de bacterie wel mee naar binnen nemen door met het mes van de schil tot in de komkommer te snijden. Zodat bacterie dan nog kans heeft om zich te verspreiden. Bedoel je dit erik?
      Dat bedoel ik. Door dat word verteld dat men de groenten moet schillen en wassen, ontstaat er een soort schijnveiligheid. Wanneer de bacterie op de groente zit is de kans enorm groot dat je deze alsnog binnen krijgt.

Comment

Ik was ze wel beter dan voorheen, maar blijf ze gewoon eten!

Comment

Originally posted by Consultantz View Post
          :O helemaal niets dan? nooit?
          Boontjes, witte bonen, doperwten zijn de enigste groente die ik gebruik in mijn voedingsschema. Overige groenten lust ik niet, dus gebruik ze simpelweg ook niet
          Originally posted by erik1982 View Post
          Dat bedoel ik. Door dat word verteld dat men de groenten moet schillen en wassen, ontstaat er een soort schijnveiligheid. Wanneer de bacterie op de groente zit is de kans enorm groot dat je deze alsnog binnen krijgt.
          Het ergste is dat de boeren groot verlies draaien en er beweerd wordt de bacterie van de groente (komkommer) komt terwijl dit niet is. Naast de komkommer is de kans op besmetting op anderen groente hoog. Maar wat er niet bij wordt verteld is dat de bacterie van koeien (vleesbacterie) komt. En er dus ook een kans is dat vlees is besmet, alweer.

Comment

Eet bijna nooit komkommer. Zitten nauwelijks voedingswaarde/vitamines in.

Originally posted by Viranelly View Post
            Tellen jullie de kcal uit groenten eigenlijk mee in je schema?

/offtopic
            Heb het er wel in staan, als 200 gram paprika. Is 96 cal.

Comment

Ik tel idd ook de groentes, maar dan voornamelijk voor de vezels. Dat is al lastig zat als je daarnaast nog een ander dieet hebt, dus even goed in de gaten houden
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ik hoorde net even op de radio dat er in nederland helemaal niks uit onderzoek is gebleken in groenten etc is gewoon niks mis mee ofso
                Lost all i got

Comment

Als ik me druk zou maken over alles wat zogenaamd slecht zou zijn is er niks meer om te eten en drinken. Gewoon komkommer als dressing ergens bij, voor wat extra kleur of als tapas met tonijn is altijd lekker en ik blijf ze eten ook. Helemaal in tapas vorm gedurende het warme weer omdat ik geen heb in koken.

Comment

Overige groenten lust ik niet, dus gebruik ze simpelweg ook niet

Comment

Originally posted by strs View Post
                      Eet bijna nooit komkommer. Zitten nauwelijks voedingswaarde/vitamines in.

Heb het er wel in staan, als 200 gram paprika. Is 96 cal.
                      Zo dan eindelijk iemand die weet wat er in een komkommer zit.
                      DUS NIKS.
                      Er zit totaal geen voedings waarde in een komkommer.
                      Daarom vreet ik geen komkommer.

Ik bef liever omdat dat dezelfde voedingswaarde heeft maar is veel lekkerder,
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

In een patatje oorlog zitten wel voedingswaarden trouwens

maar ik eet liever een paar plakken komkommer op mijn boterhammen dan een patatje.

Comment

Niets in de gaten ik eet tomaten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X