Wat valt volgens jou niet zwaar op de maag en zit veel calorieën in.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jordy4248 View Post
    Ik vroeg hier naar de meningen van mensen, niet naar feiten omdat het bij iedereen verschillend is,

En jij bent de enige die dom reageert, zegt meer over jou dan over mij denk ik, maar dan kun je beter niet meer reageren toch. haha

boooeboeee
    Stomme reactie knul

100 gram witte bonen. Probeer dat eens. 20 Gram eiwitten per 100 gram. Kost geen drol.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
      Stomme reactie knul

100 gram witte bonen. Probeer dat eens. 20 Gram eiwitten per 100 gram. Kost geen drol.
      Witte bonen hebben slechts een amino-score van 90, zijn dus geen volwaardige eiwitten.
      Beter zijn kidney beans. Amino-score van 103, dus wel volwaardige proteinen.

Comment

Ik vroeg hier naar de meningen van mensen, niet naar feiten omdat het bij iedereen verschillend is,
        les 1: feiten zijn van toepassing op iedereen. jij bent niet bijzonder en dus is het ook voor jouw van toepassing.

booehooe
        als je me probeert te dissen zorg dan op zijn minst dat je weet waar je het over hebt pubertje

Comment

ik heb volgens mij niet gezegd dat feiten niet van toepassing zijn op 1 iemand ??

failboyke

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Witte bonen hebben slechts een amino-score van 90, zijn dus geen volwaardige eiwitten.
            Beter zijn kidney beans. Amino-score van 103, dus wel volwaardige proteinen.
            Correctie.
            Witte bonen worden ook wel navy beans genoemt. Deze hebben een amino-score van 91.
            Echter blijken er ook gewoon white beans te bestaan en worden gelinkt met baked beans, oftewel witte bonen in tomatensaus. Deze witte bonen hebben een amino-score van 104.
            Maw, de score van witte bonen ligt net iets hoger als dat van kidney beans en zijn volwaardige eiwitten.

Comment

niet naar feiten omdat het bij iedereen verschillend is,
              ik heb volgens mij niet gezegd dat feiten niet van toepassing zijn op 1 iemand ??

failboyke
              enige die faalt hier ben jezelf. Feiten die bij iedereen verschillend zijn...uhu sure. Feiten kunnen niet verschillend zijn pubertje

ben wel benieuwd naar je volgende smoesje. Net zoals in je vorige topic klets je alleen maar uit je nek om dingen recht proberen te lullen die krom zijn. Entertainment...clown dat je bent.

Comment

Als je ontbijt met brinta, neem in de plaats bulk oats van xxl, lost veel beter op dus kan je meer van in je shake doen.
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

2 eetlepels olijfolie leveren behoorlijk wat kcal en liggen absoluut niet zwaar op de maag.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Falstyr gaat losssssss dissen als een malle

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X