Wat valt volgens jou niet zwaar op de maag en zit veel calorieën in.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat valt volgens jou niet zwaar op de maag en zit veel calorieën in.

Ik zelf heb moeite met veel eten, ik krijg het allemaal naar binnen.

Dus ik vroeg me af, wat vinden jullie makkelijk te eten wat niet zwaar op de maag valt, maar waar toch een flink aantal calorieën in zitten.

Thanks

Paar handen ongezouten pinda's/cashew's leveren veel kcal, of pindakaas. Maar in deze producten zitten dan wel weer veel vetten, dus je kan maar het max. van wat in je schema past eten per dag

Groeten Swekie

Comment

Veel vetten heb je toch wel nodig, beter dan een overschot aan koolhydraten.

En ik vind niet dat noten en pindakaas licht op de maag liggen (al helemaal niet met brood erbij).

Als je echt niet veel op kan zou je een pak volle melk per dag extra kunnen drinken.

Comment

Pinda's is inderdaad een goeie.

Bevat wel allebei per 100 gram ongeveer 55 gram vet... maarja in de bulk is dat niet zo heel erg

Comment

havermout in de blender dat het fijn word kan je zo 500gram van weg tikke
          Lost all i got

Comment

volle chocomelk misschien?

Comment

avocado's amandelen fruit van alles
              Lost all i got

Comment

niet aanstellen en eten. je lichaam went er vanzelf wel aan.

Comment

Rozijnen, groenten icm ander eten helpt goed.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Falstyr stoere jongen dat je er zo over denkt xD

De rest bedankt ik ga rozijnen en de melk zeker is proberen.

Comment

in het begin vulde een halve liter melk + 80 gram brinta aardig.. nu verdwijnt het zowat in me holle kies

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                        in het begin vulde een halve liter melk + 80 gram brinta aardig.. nu verdwijnt het zowat in me holle kies
                        Klinkt bekend, ik eet nu ook makkelijk 150g havermout met 0,5kg kwark en dan past er nog genoeg bij..
                        "Straight outta gym"

Comment

100 gram pindakaas met nootjes, 4 eetlepels, 600 kcal.
                          500 gram roomijs, 1200 kcal.

Comment

Originally posted by jordy4248 View Post
                            Falstyr stoere jongen dat je er zo over denkt xD

De rest bedankt ik ga rozijnen en de melk zeker is proberen.
                            niks met stoer doen te maken. het is gewoon een feit dat je gewoon moet eten en geduld hebben tot je maag zich voldoende heeft uitgerekt en dus went aan de hoeveelheid voer die je moet eten.

maar ik bedenk me nu... jij bent diezelfde dwaas die al meerdere onzin topics en posts heeft geplaatst. dus ga jij maar wachten op antwoorden van mensen die naar je mond praten en zeggen wat je horen wilt.

Comment

Ik vroeg hier naar de meningen van mensen, niet naar feiten omdat het bij iedereen verschillend is,

En jij bent de enige die dom reageert, zegt meer over jou dan over mij denk ik, maar dan kun je beter niet meer reageren toch. haha

boooeboeee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X