Hallo sportcollega's! eerst even voorstellen; michel, 81kg 179cm vetpercentage weet ik zo niet maar is niet noemenswaardig.. en 29 jaar oud...jong! Na een aantal jaar toch weer begonnen met krachttraining en tis weer heerlijk! Ben momenteel met een voedingsschema bezig wat ik 5 jaar geleden gebruikt heb, nu is het alleen zo dat ik toen zwaar en actief werk deed en nu heel de dag stilzit! Ben nu namelijk kraanmachinist... Verder train ik 6 avonden in de week a 1tot 1,5u. Per avond en om de dag nog een half uurtje hardlopen na het trainen... Wil graag weer wat massa terug trainen maar niet door zwaar te gaan bulken... hoeveel kcal per dag is ong. Aan te raden voor mij? Zit nu zo rond de 1900 maar weet nieg of dit voldoende is om massa te kweken?! M.v.g.michel
Ps
Eet ong500gr. Magere kwark, 4bruine boterhammen met kipfilet banaan pakje sultana wheyshake 35 gram met melk,sinasappel wat zonnebloempitten en avondeten met groenten en meestal met kip of vis(eet geen aardappelen) per dag! Dit gaat naar binnen in 6 keer met omega3, multivit en glutamine! Graaaag tips en adviezen!!!
Ps
Eet ong500gr. Magere kwark, 4bruine boterhammen met kipfilet banaan pakje sultana wheyshake 35 gram met melk,sinasappel wat zonnebloempitten en avondeten met groenten en meestal met kip of vis(eet geen aardappelen) per dag! Dit gaat naar binnen in 6 keer met omega3, multivit en glutamine! Graaaag tips en adviezen!!!
Comment