Ik heb het idee dat mensen denken dat er tafelsuiker is toegevoegd wanneer er over 'suikers' gesproken wordt.
Soja melk
Collapse
X
-
Originally posted by Viranelly View PostIk heb het idee dat mensen denken dat er tafelsuiker is toegevoegd wanneer er over 'suikers' gesproken wordt.
De meesten hier weten wel dat dit melksuiker is, en veel hier zijn wars van suikers om de bekende redenen.
Ik heb er nooit heel erg om gemaald, ik gebruik geen tafelsuiker en aangezien er veel verborgen suikers in producten zitten, zal ik het heus weleens binnen krijgen maar wel binnen de perken.
Maar voor het "laatste randje" dacht ik dat het misschien een idee zou zijn om over te stappen op sojamelk omdat daar dus géén melksuiker in zit.
Of in elk geval de melk op zich te minderen (want nogmaals, lekker kan ik het niet echt vinden en ik ben dol op melk )"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Soja bevat een stof die op oestrogeen lijkt, namelijk pytho oestrogeen. Er zijn meerdere gevallen bekend van mannen bij wie borstgroei is geconstateerd door consumptie van soja producten. De klachten namen af nadat zij stopten met het eten en drinken van soja producten.
Verder is geconstateerd dat baby jongens die soya melk drinken later puberen. Bij vrouwelijke proefdieren veroorzaakt soya vervroegde puberteid en menopauze.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Postnee, dat idee heb ik niet want er is hier en daar duidelijk lactose genoemd.
De meesten hier weten wel dat dit melksuiker is, en veel hier zijn wars van suikers om de bekende redenen.
Ik heb er nooit heel erg om gemaald, ik gebruik geen tafelsuiker en aangezien er veel verborgen suikers in producten zitten, zal ik het heus weleens binnen krijgen maar wel binnen de perken.
Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Hier wat leesvoer voor iedereen die meer wil weten over het onderzoek naar fyto- oestrogenen en andere stoffen die invloed hebben op onze hormoonhuishouding:
http://www.afsca.be/wetenschappelijk...R2007-7bis.pdfGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Ditstukje heb ik daar even uitgehaald:
Fyto-oestrogenen kunnen de werking van oestradiol
nabootsen of blokkeren hoewel zij minder actief zijn. Fyto-oestrogenen kunnen als agonisten
optreden en een gunstige invloed hebben (op hart en bloedvaten en op het beendergestel) bij
vrouwen in de menopauze met een duidelijk lagere oestrogeenspiegel. Daarentegen kunnen
zij, hetzij het risico op borst- en baarmoederkanker vergroten; hetzij dit risico verminderen
door hun optreden als antagonist (anti-oestrogeen) met een beschermend effect tegen
borstkanker; toxische effecten uitoefenen in het stadium van de ontwikkeling via interferentie
met de normale seksuele differentiëring (Scippo and Maghuin-Rogister, 2007). De
belangrijkste schadelijke effecten hangen samen met een intra-uteriene blootstelling aan fytooestrogenen
die kan gepaard gaan met teratogene of carcinogene effecten op het
voortplantingsstelsel (Preziosi, 1998; Scippo and Maghuin-Rogister, 2007). Men moet zich
ook afvragen of zij verantwoordelijk kunnen zijn voor de toename van het aantal gevallen van
gynecomastie, of zelfs van borstkanker, bij oudere mannelijke individuen.
Toch is het hier en daar tegenstrijdig. Aan de ene kant voorkomt het bepaalde kwalen en neemt de kans of bijv. overgangsverschijnselen en bepaalde kankersoorten ervan af en anderzijds wordt het er door vergroot...........
Lastig."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDitstukje heb ik daar even uitgehaald:
Fyto-oestrogenen kunnen de werking van oestradiol
nabootsen of blokkeren hoewel zij minder actief zijn. Fyto-oestrogenen kunnen als agonisten
optreden en een gunstige invloed hebben (op hart en bloedvaten en op het beendergestel) bij
vrouwen in de menopauze met een duidelijk lagere oestrogeenspiegel. Daarentegen kunnen
zij, hetzij het risico op borst- en baarmoederkanker vergroten; hetzij dit risico verminderen
door hun optreden als antagonist (anti-oestrogeen) met een beschermend effect tegen
borstkanker; toxische effecten uitoefenen in het stadium van de ontwikkeling via interferentie
met de normale seksuele differentiëring (Scippo and Maghuin-Rogister, 2007). De
belangrijkste schadelijke effecten hangen samen met een intra-uteriene blootstelling aan fytooestrogenen
die kan gepaard gaan met teratogene of carcinogene effecten op het
voortplantingsstelsel (Preziosi, 1998; Scippo and Maghuin-Rogister, 2007). Men moet zich
ook afvragen of zij verantwoordelijk kunnen zijn voor de toename van het aantal gevallen van
gynecomastie, of zelfs van borstkanker, bij oudere mannelijke individuen.
Toch is het hier en daar tegenstrijdig. Aan de ene kant voorkomt het bepaalde kwalen en neemt de kans of bijv. overgangsverschijnselen en bepaalde kankersoorten ervan af en anderzijds wordt het er door vergroot...........
Lastig.
Dit artikel uit Men's Health is ook erg interessant:
Soy's Negative Effects | Men's HealthI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
FF iets of topic....
Zoiets was ook met dat brood aan de hand van Blueband..
Unilever zei jaren lang dat het Blueband brood even gezond en voedsaam zou zijn als gewoon volkoren brood..
NOT!!!
Dus niet alle mooie praatjes zomaar geloven...dus ook niet van soja..
Comment
-
Zo is het ook dat bijna alle mayonaise's en dergelijke ''plantaardig-olie'' producten heel erg vaak volledig uit soja-olie bestaan. Er staat dan op het etiket dat er plantaardige-olie in zit maar helaas allemaal soja-olie.
Dit heeft alleen maar te maken met geld. Soja olie is namelijk de goedkoopste ''plantaardige'' olie die er te krijgen is.
Oppassen dus.
Studie's wijzen er gewoon duidelijk op uit dat het slecht is voor de hormoonhuishouding van mannen, zoveel mogelijk afblijven dus mannen!Cutting
Comment
-
Originally posted by smokeyjoe View PostMatthias87,
bij welke AH in leiden heb je rijstemelk gehaald? wilde het ook wel eens proberen maar kon het niet vinden. (was bij de Ah xl 5meilplein)
Het staat in de schappen helemaal rechts bovenaan. De schap waar soja-melk, chocomel, fristi e.d. staat. Het heet RiceDream in een blauw pak.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-