IF opstelling check

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar karwan

ik denk dat junkfood bij jou nog niet uit zal maken

jongens van jou leeftijd kunnen vaak eten wat ze willen zonder 1 gram aan te komen

al helemaal in combinatie met intensieve training.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
      Maar karwan

ik denk dat junkfood bij jou nog niet uit zal maken

jongens van jou leeftijd kunnen vaak eten wat ze willen zonder 1 gram aan te komen

al helemaal in combinatie met intensieve training.
      klopt maar ik eet zoiezo boven mijn behoefte veel zelfs .
      maar ik ga denk ik eerst IF doen en later pas weer IIFYM aanpassen kan het nog niet heel goed in mijn schema prikken
      Lost all i got

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
        IIFYM'ers eten per week bakken Ben & Jerry's, Chocoladetaarten en andere zoetigheden weg
        Ik had het dan ook over mijn variant van IFYM, waarmee ik ook lekker van eten kan genieten.

Trouwens, karwan, waarom moeten het perse 3 maaltijden zijn? Ik had een stapel voer klaar staan die vóór 1 uur weg moest zijn. Als je 3000 kcal in 7 uur weg moet werken, is er nog amper te spreken van 'maaltijden'.

En 2800kcal valt toch an sich wel mee als je nagaat dat je eigenlijke behoefte dan nog geen 2500kcal is? Toen ik zo oud was als jou, schoof ik dat naar binnen zónder te bulken. Alleen woog ik toen wel 85kg en had ik een klein buikje. :')
        Last edited by scoobydoo; 09-06-2011, 21:58.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
          Ik had het dan ook over mijn variant van IFYM, waarmee ik ook lekker van eten kan genieten.

Trouwens, karwan, waarom moeten het perse 3 maaltijden zijn? Ik had een stapel voer klaar staan die vóór 1 uur weg moest zijn. Als je 3000 kcal in 7 uur weg moet werken, is er nog amper te spreken van 'maaltijden'.

En 2800kcal valt toch an sich wel mee als je nagaat dat je eigenlijke behoefte dan nog geen 2500kcal is? Toen ik zo oud was als jou, schoof ik dat naar binnen zónder te bulken. Alleen woog ik toen wel 85kg en had ik een klein buikje. :')
          2800kcal is niks nee.
          maar zou je een kijkje kunnen nemen hoe ik mijn maaltijden het beste kan plannen en wanneer
          Lost all i got

Comment

En nog één puntje: IF is best wel makkelijk om aan te wennen, na een weekje oid kon ik rustig wachten tot het avondeten, zij het dat ik vantevoren altijd wel wat ging doen met mijn ex, of vrienden, waardoor ik sowieso geen toegang had tot eten.

Wat zijn trouwens de tijden van zonsopkomst en zonsondergang in het begin van de ramadan?

Maargoed, je maaltijden: Ik zou gewoon beginnen met veel carbs, en na enkele uren overschakelen op lage GI maaltijden met de vetten erin. Een beetje zoals dat hier standaard is, alleen dan in de helft van de tijd.
            Last edited by scoobydoo; 09-06-2011, 22:05.
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
              En nog één puntje: IF is best wel makkelijk om aan te wennen, na een weekje oid kon ik rustig wachten tot het avondeten, zij het dat ik vantevoren altijd wel wat ging doen met mijn ex, of vrienden, waardoor ik sowieso geen toegang had tot eten.

Wat zijn trouwens de tijden van zonsopkomst en zonsondergang in het begin van de ramadan?

Maargoed, je maaltijden: Ik zou gewoon beginnen met veel carbs, en na enkele uren overschakelen op lage GI maaltijden met de vetten erin. Een beetje zoals dat hier standaard is, alleen dan in de helft van de tijd.
              Tijden verschillen maar ongeveer wel. D8 deze zomer na 4 snachts niet meer eten ongeveer en dan weer tot 10 uur snachts vaste, zoiets. Word zwaar voor me maar goed.

Comment

jep same .
                Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X