Hallo,
Ik ben momenteel in mijn 3e cycle van UD2 en ik ben al superveel kwijt, het gaat zelfs sneller dan de 1,5 lbs/per week die lyle mcdonald zegt. Natuurlijk zit er vochtverlies bij hier en daar (voel niet zozeer bloated door water retention, maar dit schommelt heel erg zegt lyle).
Ik voel me deze week een beetje ziek en mijn spieren doen een beetje pijn (vooral benen/kuiten) na de depletion training. Ik lees vaak dat je niet tot failure moet gaan zodat je je centrale zenuwstelsel niet overbelast voor de powertraining. Ik ga toch vaak tot failure (failure voor mij is geen rep meer kunnen halen op een set), omdat ik dan pas dat branderige gevoel ('pump') krijg bij depletie trainingen, en dan pas wordt het enigzins zwaar voor me, want anders vind ik depletie training een eitje, en dat hoort het niet te zijn. Volgende week toch maar proberen niet tot failure te gaan, kijken of het beter is voor de spieren.
Maargoed; hier draait het om: Ik zit een beetje te rommellen met de carb-load, heb me nog nooit echt goed droog en vol van glycogeen gevoeld de volgende ochtend na de refeed (zaterdag). Vorige keren at ik veel vezels en complexe carbs met zelfs wat groenten en veel eiwit. Nu pak ik het aan zoals veel mensen doen; weinig vezel, geen groenten, geen extra eiwitten, weinig vet, met een klein beetje sucrose/fructose (100/50 gram) om de glycogeen opname te verbeteren (aangeraden door lyle zelf).
Wat vinden jullie van dit carb-up schema;?
Gewicht: 77 kg
Onderhoud: circa 2750 kcal
Refeed kcal: circa 5600 kcal inclusief visolie tabs (1120 kh, 213 ei, 29 vet)
DONDERDAG P.M.
Pre-work;
30 gr dextro
50 cc whey
PWO;
50 gr dextro
100 cc whey
100 gr cruesli
200 ml magere melk
Pre-bed;
100 gr brinta
200 ml magere melk
kaneel
20 gr dextro door brinta
Midden-van-nacht;
3 droge sneetjes witbrood
VRIJDAG
Ontbijt;
100 gr cruesli
200 ml magere melk
Brunch;
75 gr witte penne pasta
100 gr sugo tomaten saus
Lunch (rond 2 uur);
zelfde als brunch
GEDURENDE DE DAG VERSPREID;
5 sneetjes witbrood
100 gr zonnatura jam (geen suiker toegevoegd, bevat wel fructose van nature)
100 gr sorbet-ijs
De-overige-maaltijden-verspreid-tot-snachts;
300 gr witte rijst
300 gr zoete aardappel
SUPPLEMENTEN:
Solgar V-200- multivit (2 tabs)
Visolie (6 tabs p/dag, 8 over gehele carb-load)
Magnesium+Zink+Calcium van AH (3 tabs)
Vitamine C (1 tab)
Creatine mono-hydraat CreaPure (totaal over carb load 30 gram)
Opmerkingen/aanmerkingen? Teveel fructose/sucrose? Slecht verdeeld de kcal over de tijd?
Ik ben momenteel in mijn 3e cycle van UD2 en ik ben al superveel kwijt, het gaat zelfs sneller dan de 1,5 lbs/per week die lyle mcdonald zegt. Natuurlijk zit er vochtverlies bij hier en daar (voel niet zozeer bloated door water retention, maar dit schommelt heel erg zegt lyle).
Ik voel me deze week een beetje ziek en mijn spieren doen een beetje pijn (vooral benen/kuiten) na de depletion training. Ik lees vaak dat je niet tot failure moet gaan zodat je je centrale zenuwstelsel niet overbelast voor de powertraining. Ik ga toch vaak tot failure (failure voor mij is geen rep meer kunnen halen op een set), omdat ik dan pas dat branderige gevoel ('pump') krijg bij depletie trainingen, en dan pas wordt het enigzins zwaar voor me, want anders vind ik depletie training een eitje, en dat hoort het niet te zijn. Volgende week toch maar proberen niet tot failure te gaan, kijken of het beter is voor de spieren.
Maargoed; hier draait het om: Ik zit een beetje te rommellen met de carb-load, heb me nog nooit echt goed droog en vol van glycogeen gevoeld de volgende ochtend na de refeed (zaterdag). Vorige keren at ik veel vezels en complexe carbs met zelfs wat groenten en veel eiwit. Nu pak ik het aan zoals veel mensen doen; weinig vezel, geen groenten, geen extra eiwitten, weinig vet, met een klein beetje sucrose/fructose (100/50 gram) om de glycogeen opname te verbeteren (aangeraden door lyle zelf).
Wat vinden jullie van dit carb-up schema;?
Gewicht: 77 kg
Onderhoud: circa 2750 kcal
Refeed kcal: circa 5600 kcal inclusief visolie tabs (1120 kh, 213 ei, 29 vet)
DONDERDAG P.M.
Pre-work;
30 gr dextro
50 cc whey
PWO;
50 gr dextro
100 cc whey
100 gr cruesli
200 ml magere melk
Pre-bed;
100 gr brinta
200 ml magere melk
kaneel
20 gr dextro door brinta
Midden-van-nacht;
3 droge sneetjes witbrood
VRIJDAG
Ontbijt;
100 gr cruesli
200 ml magere melk
Brunch;
75 gr witte penne pasta
100 gr sugo tomaten saus
Lunch (rond 2 uur);
zelfde als brunch
GEDURENDE DE DAG VERSPREID;
5 sneetjes witbrood
100 gr zonnatura jam (geen suiker toegevoegd, bevat wel fructose van nature)
100 gr sorbet-ijs
De-overige-maaltijden-verspreid-tot-snachts;
300 gr witte rijst
300 gr zoete aardappel
SUPPLEMENTEN:
Solgar V-200- multivit (2 tabs)
Visolie (6 tabs p/dag, 8 over gehele carb-load)
Magnesium+Zink+Calcium van AH (3 tabs)
Vitamine C (1 tab)
Creatine mono-hydraat CreaPure (totaal over carb load 30 gram)
Opmerkingen/aanmerkingen? Teveel fructose/sucrose? Slecht verdeeld de kcal over de tijd?
Comment