Mijn schoonouders gaan morgen op vakantie in het gebied waar mijn vriend nu op stage is. Ik kan met hen mee rijden en vlieg dan zelf maandag weer terug. Donderdagnacht overnachten we in een hotel als tussenpauze. We gaan dit weekend veel wandelen, er zijn plannen om naar een van de toppen van de Jura te lopen. Je kunt daar met de auto tot halverwege, waarna er een goed wandelpad is tot de top. Geen klim- en klauterpartijen dus, maar wel heel stevig lopen.
Nu is mijn vraag: hoe pak ik dat aan met mijn voeding? Ik neem sowieso wat dingen mee die koolhydraatrijker zijn, omdat we een duur-inspanning gaan doen. Ik eet overigens glutenvrij om medische redenen dus ik moet vrijwel alles al mee nemen van huis en met een woordenboek naar de supermarkt. Hebben mensen nog tips, ook voor in het hotel? Ik wil zo veel mogelijk schoon eten, omdat ik tijdens mijn verjaardag ook weer allemaal troep gehad heb.
Op dit moment staat op het lijstje:
- Boekweitcrackers
- Teffbrokken (dikke volkoren plakken gebakken van teffmeel met zaden en rozijnen)
- Noten
- Sesamreep met honing (voor tijdens de inspanning)
- Mini's broodbeleg: pindakaas, appelstroop, honing
Nu is mijn vraag: hoe pak ik dat aan met mijn voeding? Ik neem sowieso wat dingen mee die koolhydraatrijker zijn, omdat we een duur-inspanning gaan doen. Ik eet overigens glutenvrij om medische redenen dus ik moet vrijwel alles al mee nemen van huis en met een woordenboek naar de supermarkt. Hebben mensen nog tips, ook voor in het hotel? Ik wil zo veel mogelijk schoon eten, omdat ik tijdens mijn verjaardag ook weer allemaal troep gehad heb.
Op dit moment staat op het lijstje:
- Boekweitcrackers
- Teffbrokken (dikke volkoren plakken gebakken van teffmeel met zaden en rozijnen)
- Noten
- Sesamreep met honing (voor tijdens de inspanning)
- Mini's broodbeleg: pindakaas, appelstroop, honing
Comment