Voedingsschema bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema bulk

Hey

Ik ben net bezig met dit voedingsschema(bulk), toch voel ik dat ik te weinig eet.
    Mijn stats staan in het document (zie blijage)

Zou iemand mij raad kunnen geven wat ik zou kunnen verhogen OF/EN toevoegen van een nieuw voedingsmiddel ? Alsook het nakijken van fouten in het schema?

Alvast bedankt!
    Attached Files

Ja, ziet er prima uit alleen ik zou geen vetten eten voordat je naar bed gaat dus die walnoten verschuiven naar een eerdere meal.

Wel veel chocomel trouwens, misschien eens aan gedacht om dextrose met water te mengen? Express geen whey neem ik aan?
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
      Ja, ziet er prima uit alleen ik zou geen vetten eten voordat je naar bed gaat dus die walnoten verschuiven naar een eerdere meal.

Wel veel chocomel trouwens, misschien eens aan gedacht om dextrose met water te mengen? Express geen whey neem ik aan?
      Thx, ik had juist gelezen dat je walnoten vlak voor het slapen moet innemen omdat ze rijk zijn aan omga-3 vetzuren ?

Ik zal de chocomel wat verminderen Dus jij zou als alternatief na de training nog dextrose nemen ipv een whey(100 % whey van stacker btw...) met chocomelk ?

Comment

Ik neem na de training 1 scoop whey (28g) samen met ca. 50g dextrose.
        Dextrose is niet de vervanger voor de whey, het is de vervanger voor de chocomel

Ze bevatten goeden vetzuren en nu? Waar zou je ze dan pakken voordat je gaat slapen? Dan worden ze opgeslagen als vet en dat is niet wat je wilt.

EDIT: Sorry my bad, had die 50g niet gezien na de training Ik zou die whey door tweeen delen: 25g als je opstaat en 25g na de training

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
          Ik neem na de training 1 scoop whey (28g) samen met ca. 50g dextrose.
          Dextrose is niet de vervanger voor de whey, het is de vervanger voor de chocomel

Ze bevatten goeden vetzuren en nu? Waar zou je ze dan pakken voordat je gaat slapen? Dan worden ze opgeslagen als vet en dat is niet wat je wilt.

EDIT: Sorry my bad, had die 50g niet gezien na de training Ik zou die whey door tweeen delen: 25g als je opstaat en 25g na de training
          ok, ik zal dan direct na mijn training 25 g en dan 20 a 30 minuten later 25 g dextrose. S'morgens nog een whey shake van 25 g.

De walnoten bevatten idd GOEDE vetten maar in combinatie met de kwark zorg het ervoor de eiwitsynthese trager verloopt waardoor ik in mijn slaap trager zal verteren.

Comment

Die vetten uit walnoten zijn veel eerder verteerd dan de casseïne uit kwark. Dus doet niks.
            Na de training gewoon 40gr whey nemen en dextro heb je niet nodig.
            Chocolademelk zou trouwens wel goed zijn voor herstel. Al zou ik liever zelf dan chocolademelk maken, dan weet je ook wat er in zit.

Dextro met water tijdesn de training drinken, is beter.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja weetje.. ieder heeft hier zijn eigen zegje.. dus expirimenteer gewoon wat en doe wat je zelf het beste/lekkerste vind.

De een beweert dat dit het beste is en de ander beweert dat dat weer het beste is en allebei gainen ze goed dusja.. doe wat jij wil, wij kunnen slechts advies geven.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Die vetten uit walnoten zijn veel eerder verteerd dan de casseïne uit kwark. Dus doet niks.
                Na de training gewoon 40gr whey nemen en dextro heb je niet nodig.
                Chocolademelk zou trouwens wel goed zijn voor herstel. Al zou ik liever zelf dan chocolademelk maken, dan weet je ook wat er in zit.

Dextro met water tijdesn de training drinken, is beter.
                Ik heb zelfs al 2 kopjes thee tijdens de training in een schema gezien...
                Maar wat maken ze mij hier dan wijs in verband met voeding na training ?
                Perfecte voeding voor en na training - DutchBodybuilding.com forum

Komt er toch op neer dat ik snelle suikers(na whey) na de training neem ?
                Al bedankt voor het advies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X