Klein beetje hulp & advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey goede morgen bro

En welke smaak heb je?

Comment

Vanilla dream

Comment

Ja hallo daar zijn we weer! ik heb weer een vraag.

Mijn post work out maaltijd is soms meestal tussen 8 en 9 uur.
        Is dit te laat? ik slaap meestal al rond half 11...

Kan dit?

Comment

Nee joh, die post workout moet je glycogeen aanvullen. Als je totaal aantal kcal klopt is er niks aan de hand

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Nee joh, die post workout moet je glycogeen aanvullen. Als je totaal aantal kcal klopt is er niks aan de hand
            Aaah ok mooi om te weten... bedankt voor je reactie

Comment

Ja ik heb weer vraagjes !!

noten, goeie vetten enorm aanbod aan noten.

de vraag: welke noten krijgen nou de voorkeur? pinda`s, walnoten, hazelnoten?

volgende, waar kan ik in hemelsnaam in de regio rotterdam een vetmeting laten doen? f4f doet het niet en op internet niets te vinden. Iemand advies?

danku

Comment

Originally posted by Nars View Post
                Beste fanatiekelingen,

Ik ben momenteel nog met het sonja bakker dieet bezig maar daarmee ga ik stoppen aan het eind van de maand om zelf mijn cut schema op te stellen. Hierover had ik een paar kleine vraagjes.

Uiteraad heb ik de sticky`s gelezen, je kan het dan ook meer als advies zien.
                  1. Ik heb als eerste mijn toekomstige een momente bepaald, is deze ok of valt hier nog wat aan te rommelen?

05:30
                    07:00
                    09:00
                    11:30
                    14:00
                    17:30
                    22:00
                  2. Volgens de calculator heb ik een nu een behoefte van 3150 Kcal met 187 gram eiwitten, 70 gram aan vetten en 445 gram aan koolhydraten. Dat gewicht en lichaamsvet is het probleem niet en de sporttoeslag ook niet want ik ben beginner maar het werktoeslag weet ik niet precies wat ik in moet vullen. Met mooi weer ga ik namelijk op de fiets naar het werk, een rit van 45 min ongeveer en bijna 15 kilometer, voor de rest zit ik achter de pc met af en toe een loopiej. Wat kan ik hier het beste invullen?
                  3. omdat ik nu gemiddel 1200 kcal binnenkrijg ga ik het langzaam opbouwen met 150 kcal per keer, in de sticky staat hou dit een paar dagen vol, wat adviseren jullie mij? 3,4,5 dagen?
                sry dat ik het zeg maar sonja bakker is door slecht ;-)
                Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by Nars View Post
                  Ja ik heb weer vraagjes !!

noten, goeie vetten enorm aanbod aan noten.

de vraag: welke noten krijgen nou de voorkeur? pinda`s, walnoten, hazelnoten?

volgende, waar kan ik in hemelsnaam in de regio rotterdam een vetmeting laten doen? f4f doet het niet en op internet niets te vinden. Iemand advies?

danku

In de bulk maakt het niet zoveel uit, echter zou ik in de cut de noten laten staan. Omdat er toch wel wat suikers inzitten. Mischien kan je bij je salade wat olijfolie gooien.

Vetmeting is niet nodig joh, zoiezo gwn spiegel in gate houden en een meting van internet nemen en dan kijken of je vooruit blijft gaan op dezelfde meting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X