Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben momenteel nog met het sonja bakker dieet bezig maar daarmee ga ik stoppen aan het eind van de maand om zelf mijn cut schema op te stellen. Hierover had ik een paar kleine vraagjes.
Uiteraad heb ik de sticky`s gelezen, je kan het dan ook meer als advies zien.
Ik heb als eerste mijn toekomstige een momente bepaald, is deze ok of valt hier nog wat aan te rommelen?
05:30
07:00
09:00
11:30
14:00
17:30
22:00
Volgens de calculator heb ik een nu een behoefte van 3150 Kcal met 187 gram eiwitten, 70 gram aan vetten en 445 gram aan koolhydraten. Dat gewicht en lichaamsvet is het probleem niet en de sporttoeslag ook niet want ik ben beginner maar het werktoeslag weet ik niet precies wat ik in moet vullen. Met mooi weer ga ik namelijk op de fiets naar het werk, een rit van 45 min ongeveer en bijna 15 kilometer, voor de rest zit ik achter de pc met af en toe een loopiej. Wat kan ik hier het beste invullen?
omdat ik nu gemiddel 1200 kcal binnenkrijg ga ik het langzaam opbouwen met 150 kcal per keer, in de sticky staat hou dit een paar dagen vol, wat adviseren jullie mij? 3,4,5 dagen?
sry dat ik het zeg maar sonja bakker is door slecht ;-)
de vraag: welke noten krijgen nou de voorkeur? pinda`s, walnoten, hazelnoten?
volgende, waar kan ik in hemelsnaam in de regio rotterdam een vetmeting laten doen? f4f doet het niet en op internet niets te vinden. Iemand advies?
danku
In de bulk maakt het niet zoveel uit, echter zou ik in de cut de noten laten staan. Omdat er toch wel wat suikers inzitten. Mischien kan je bij je salade wat olijfolie gooien.
Vetmeting is niet nodig joh, zoiezo gwn spiegel in gate houden en een meting van internet nemen en dan kijken of je vooruit blijft gaan op dezelfde meting
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment