Klein beetje hulp & advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Is het ook, om het gemakkelijker te maken is het ook nog eens geen exacte wetenschap: de een reageert beter op weinig koolhydraten, een ander heel slecht. Gewoon een kwestie van zo dicht mogelijk bij ideaal gaan zitten en uitproberen dus
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Nars View Post
      Het is nog aardig pittig zo`n schema in elkaar te zetten
      Het is een goede en snelle manier om je voeding te kennen, weten wat je eet....
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Dan zou dit een mooi schema zijn???
        Last edited by Kevster; 08-07-2011, 15:24.

Comment

bambix vervangen door havermout of brinta.

om 9 uur neem je veel koolydraten ik zou deze verplaatsen naar het ontbijt dus bijvoorbeeld 100gram havermout met ananas en dan om 9 uur veel minder rijst.

na je work out een whey shake en voor je naar bed gaat de kwark.

verder bevat een entrecote erg veel verzadigd vet beter kun je mager vlees of vis nemen en de vette aanvullen met bijvoorbeeld noten of vette vis.

ik zou op minimaal 130 gram vet gaan zitten.

verder vindt ik het er wel goed uitzien.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Nars View Post
            [ATTACH]11465[/ATTACH]

Dan zou dit een mooi schema zijn???
            Ziet er aardig uit, alleen geen bambix maar havermout/brinta vanwege glycemische index waarde en je ontbijt mag wel wat groter van formaat, je zou de maaltijden van 05:30 (ontbijt) en 09:00 beter kunnen verdelen....en de aardappelen bij het avondmaal, zoete aardappelen? anders beter zilvervliesrijst of volkoren pasta...
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Zoete aardappelen? nee gewoon hollandse gekookte aardappelen?

Comment

Weer paar uurtjes gespendeerd aan het voeding schema, de tips opgevolgd en ben op deze schema beland

Uiteraad zijn tips alsnog welkom
                Last edited by Kevster; 08-07-2011, 15:25.

Comment

Iemand op deze mooie dinsdag avond nog adviezen/tips betreffende mijn voedingsschema? dan kan ik deze dag als laatste sonja dag in mijn leven achterlaten en morgen aan een nieuwe quest beginnen

Comment

Ik kan helaas geen xls bestanden lezen, maar wat is er mis met gewone aardappelen?

Je eet ze toch samen met een bron van eiwitten en vezels waardoor de GI daalt?

Comment

Iemand op de late avond? reageer nu via de mobiel omdat ik niet kan slapen van enthousiastme

Comment

.

Kan je hier morgenochtend nog wel even verder mee helpen als je wilt,
                        Momenteel net een nieuwe pc met nog geen excel er op.

Let wel op, dat als je ananas gaat eten (Dacht ik gelezen te hebben in vorige posts), dat je dit niet teveel mengt met Eiwitten, en al helemaal niet een paar minuten laat staan voor je dit gaat nuttigen.

In ananas, Kiwi o.a. zit een Enzym in dat Eiwitten afbreekt.

Kom morgen even op je voedingsschema terug.

Goed bezig!

Comment

Dat zou geweldig zijn, wel een verandering, brinta vind ik niet bepaald lekker maar ik vreet het, maar ben wel van 100 naar 30 gram gegaan, de rest beetje aangepast

Comment

Ik denk dat ik hem nu een mooie patroon heb.

Hoeveel viscapsules mag je eigenlijk per dag?
                            Last edited by Kevster; 08-07-2011, 15:25.

Comment

Het is echt ongelofelijk, ik kreeg net een hongergevoel?? in die 4 weken met sonja niet gehad en nu ik zoveel eet krijg ik een hongergevoel, gelukkig kon ik een potje tonijn, een ei en paar noten nuttigen. Wie kan me vertellen waarom dit gebeurd? nu ik 3x zoveel binnenkrijg?

Comment

Je hebt je stofwisseling langzaam om zeep zitten helpen met het Bakkeren

en nu je normaal aan het eten bent vraagt je lichaam om meer

je bent met andere woorden goed bezig dus.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X