Originally posted by Abdelkhatib
View Post
Om af te vallen 2 weken lang alleen maar Proteineshakes
Collapse
X
-
maar als ik het combineer met andere eiwitrijke producten zoals kwark eieren vlees vis kaas. Dan kan het toch niet zo slecht zijn. En voor de afwisseling gooi ik er ook nog of zilvervlies rijst 100gr per keer of 2 sneetjes volkorenbrood. Dat lijkt mij het ideale dieet en ik ben nog niet echt flink begonnen met trainen. Dus mijn behoefte is nog niet optimaal. Ik ga wel kijken of ik een excelsheet kan maken voor mijn voeding. Maar vanaf vandaag ga ik officieel beginnen en ben benieuwd hoeveel ik ga afvallen
Comment
-
Originally posted by Abdelkhatib View Postmaar als ik het combineer met andere eiwitrijke producten zoals kwark eieren vlees vis kaas. Dan kan het toch niet zo slecht zijn. En voor de afwisseling gooi ik er ook nog of zilvervlies rijst 100gr per keer of 2 sneetjes volkorenbrood. Dat lijkt mij het ideale dieet en ik ben nog niet echt flink begonnen met trainen. Dus mijn behoefte is nog niet optimaal. Ik ga wel kijken of ik een excelsheet kan maken voor mijn voeding. Maar vanaf vandaag ga ik officieel beginnen en ben benieuwd hoeveel ik ga afvallen
als je al spreekt over kaas vis vlees kwark en rijst en volkorenbrood haha ja dan zit je goed kerel nu enkel zorgen dat de verhouding en de aantallen goed zitten
Comment
-
-
Zoals ik dus al zei via PM is het niet slim om te gaan rommelen met Keto wanneer je nog niet de basiskennis bezit mbt voeding/training. Het vrij complexe materie, zeker voor een leek, en het is gewoon veel beter om de onderliggende mechanismen te begrijpen zodat je ten alle tijden kunt improviseren/anticiperen op bepaalde scenarios.
Intressante samenvatting over het ketogeen dieet wat je denk ik wel een stukje op weg kan helpen:
Het Ketogeen Dieet - DutchBodybuilding.com forum
Mag ik vragen wat je stats zijn, of heb ik er over heen gelezen?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Dat is aardig veel. Ik vind het mooi dat je met keto aan de slag wilt en ik denk dat je, mits je bezit over genoeg wilskracht, Ă©Ă©n heel leuk avontuur kunt beleven aan het verminderen van je vetpercentage. Bij zo'n hoog vetpercentage (ervan uit gaande dat je geen 3% hebt en massaal gespierd bent) kun je namelijk veel strenger cutten zonder dat je last krijgt van nare effecten zoals metabolische crash etc. Ze zal er uiteindelijk ook last van krijgen maar je zou bijvoorbeeld veel minder refeeds hoeven te doen dan iemand die van 10% naar 5% wilt. Ik zou zeggen lees de bovenstaande link eens door deel je gedachtes.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Abdelkhatib View PostBeste mensen ik moet heel erg veel gaan afvallen. Dus heb ik het volgende dieetplan opgesteld. Ik ga de komende 2 weken alleen maar WHEY shakes drinken en kwark en eieren. Dit om in ketose staat te komen. En vervolgens in de weken daarop langzaam aan steeds meer gezonde koolhydraten toevoegen net als kipfilet in bruinbrood en brinta en vlees en vis. Maar is dit wel een goed idee. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Mijn doel is te gaan cutten maar ik moet ook op korte termijn veel afvallen. Ik heb het hierover zeker 40 kg dat eraf moet. Misschien heeft er iemand tips. En ow ja kan ik brinta toevoegen aan de eerste 2 weken of is dat niet aan te raden?Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!
Comment
-
mijn top eet klienere porties verdeelt over de dag en ga sporten. door de vele kleine porties stimuleer jeje verbranding en door het sporten vliegen de kilo's er af.
ik woog zelf 90+ kilo en ging toen afvallen door middel van sporten. dit zorge bij mij voor een drastische verrandering ik weeg nu 69 kilo met een vet% van <9% dat helaas blijft dalen terwijl ik veel eet.... ik ga nu zelfs aan de wiegt gainers iets wat ik echt niet wilde maar me gewicht moet omhoog!
het probleem met zoun 'crach' dieet is je valt snel veel af omdat je vetcellen verschrompelen en niet verbranden.. wat doen verschrompelde vetcellen zodra er weer wat in je lichaam komt?? zuigen zich rap vol met vet en zo zul je uiteindelijk aan komen en in de meeste gevallen meer gaan wegen asl er voor....
goed eten en sporten iets beters is er niet
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment