Om af te vallen 2 weken lang alleen maar Proteineshakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Abdelkhatib View Post
    Maar is dit wel een goed idee.
    Gelukkig begin je het licht al te zien, want ik vond het een heel slecht idee..........
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

maar als ik het combineer met andere eiwitrijke producten zoals kwark eieren vlees vis kaas. Dan kan het toch niet zo slecht zijn. En voor de afwisseling gooi ik er ook nog of zilvervlies rijst 100gr per keer of 2 sneetjes volkorenbrood. Dat lijkt mij het ideale dieet en ik ben nog niet echt flink begonnen met trainen. Dus mijn behoefte is nog niet optimaal. Ik ga wel kijken of ik een excelsheet kan maken voor mijn voeding. Maar vanaf vandaag ga ik officieel beginnen en ben benieuwd hoeveel ik ga afvallen

Comment

maar als ik het combineer met andere eiwitrijke producten zoals kwark eieren vlees vis kaas. Dan kan het toch niet zo slecht zijn. En voor de afwisseling gooi ik er ook nog of zilvervlies rijst 100gr per keer of 2 sneetjes volkorenbrood. Dat lijkt mij het ideale dieet en ik ben nog niet echt flink begonnen met trainen. Dus mijn behoefte is nog niet optimaal. Ik ga wel kijken of ik een excelsheet kan maken voor mijn voeding. Maar vanaf vandaag ga ik officieel beginnen en ben benieuwd hoeveel ik ga afvallen
        lijkt niet slecht nee, maar dan kan je al niet meer spreken over ketose hoor, ketose is niet zo easy om te bereiken, na paar dagen enkel eiwitshakes kan een druifje of drie je ketose al opfucken...

als je al spreekt over kaas vis vlees kwark en rijst en volkorenbrood haha ja dan zit je goed kerel nu enkel zorgen dat de verhouding en de aantallen goed zitten

Comment

Ow ok maar ik wil echt in Ketose komen hoe kan ik dat dan het beste aanpakken?

Comment

Ow ok maar ik wil echt in Ketose komen hoe kan ik dat dan het beste aanpakken?
            Beste is om mod kevster te pm'en, die komt daar vandaan....
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Zoals ik dus al zei via PM is het niet slim om te gaan rommelen met Keto wanneer je nog niet de basiskennis bezit mbt voeding/training. Het vrij complexe materie, zeker voor een leek, en het is gewoon veel beter om de onderliggende mechanismen te begrijpen zodat je ten alle tijden kunt improviseren/anticiperen op bepaalde scenarios.

Intressante samenvatting over het ketogeen dieet wat je denk ik wel een stukje op weg kan helpen:

Het Ketogeen Dieet - DutchBodybuilding.com forum

Mag ik vragen wat je stats zijn, of heb ik er over heen gelezen?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat is 179 gewicht is 127 kg en vet heb ik nog niet gemeten

Comment

Dat is aardig veel. Ik vind het mooi dat je met keto aan de slag wilt en ik denk dat je, mits je bezit over genoeg wilskracht, Ă©Ă©n heel leuk avontuur kunt beleven aan het verminderen van je vetpercentage. Bij zo'n hoog vetpercentage (ervan uit gaande dat je geen 3% hebt en massaal gespierd bent) kun je namelijk veel strenger cutten zonder dat je last krijgt van nare effecten zoals metabolische crash etc. Ze zal er uiteindelijk ook last van krijgen maar je zou bijvoorbeeld veel minder refeeds hoeven te doen dan iemand die van 10% naar 5% wilt. Ik zou zeggen lees de bovenstaande link eens door deel je gedachtes.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Beste mensen ik moet heel erg veel gaan afvallen. Dus heb ik het volgende dieetplan opgesteld. Ik ga de komende 2 weken alleen maar WHEY shakes drinken en kwark en eieren. Dit om in ketose staat te komen. En vervolgens in de weken daarop langzaam aan steeds meer gezonde koolhydraten toevoegen net als kipfilet in bruinbrood en brinta en vlees en vis. Maar is dit wel een goed idee. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Mijn doel is te gaan cutten maar ik moet ook op korte termijn veel afvallen. Ik heb het hierover zeker 40 kg dat eraf moet. Misschien heeft er iemand tips. En ow ja kan ik brinta toevoegen aan de eerste 2 weken of is dat niet aan te raden?
                    Heb ik ook gedaan 10 kg vermagert, schooljaar begon terug was ziek, meer vet% en was dan 13 kg bij ge komen, NIET DOEN, heb slechte ervaringen daarin...
                    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Kwark in een keto-dieet? Niet slim.

Edit: Zie nu pas dat het een lichte bump is.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

mijn top eet klienere porties verdeelt over de dag en ga sporten. door de vele kleine porties stimuleer jeje verbranding en door het sporten vliegen de kilo's er af.

ik woog zelf 90+ kilo en ging toen afvallen door middel van sporten. dit zorge bij mij voor een drastische verrandering ik weeg nu 69 kilo met een vet% van <9% dat helaas blijft dalen terwijl ik veel eet.... ik ga nu zelfs aan de wiegt gainers iets wat ik echt niet wilde maar me gewicht moet omhoog!

het probleem met zoun 'crach' dieet is je valt snel veel af omdat je vetcellen verschrompelen en niet verbranden.. wat doen verschrompelde vetcellen zodra er weer wat in je lichaam komt?? zuigen zich rap vol met vet en zo zul je uiteindelijk aan komen en in de meeste gevallen meer gaan wegen asl er voor....

goed eten en sporten iets beters is er niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X