cardio lege maag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cardio lege maag

hey bodynet leden
    ik heb nog een weekje verlof , en doe nu cardio op lege maag vlak na het ontwaken . ik neem eerst 2 esspresso's en 25ml amino liquid en dan lopen maar.
    nu was mijn vraag waar ik nu toch om twijfel , ik begin pas een halfuur na mijn cardio sessie te eten om nog verder te verbranden., nu is de mijn vraag eet ik nu het best alleen eiwit , of ook gewoon me haver? het is uiteraard de bedoeling lekker strak te worden. bedankt alvast.

grtzz
    Beest in opleiding

Alleen je eiwitten, Tenzij je vitargo of wms hebt.

Comment

Gewoon proberen waar je goed op gaat.
      Er zijn zo gruwelijk veel verschillende theorieën over, dat het erg afhankelijk is van jouw eigen lichaam.

Comment

neen dat heb ik niet .. wat ik vandaag gedaan heb is whey , 250gr kwark , appel .
        over 2 uurtjes eet ik kip en eieren , dus enkel eiwit en vetten, de enigste kh wat ik zal benuttigen deze week is voor en na me krachttraining in de avond. wil alles gewoon echt meteen goed doen want heb maar een week., daarmee dat ik dit topic start voor mee denkers. alle tips zijn welkom.
        Beest in opleiding

Comment

Als je dat niet hebt kan je ook gewoon maizena gebruiken.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Gewoon proberen waar je goed op gaat.
            Er zijn zo gruwelijk veel verschillende theorieën over, dat het erg afhankelijk is van jouw eigen lichaam.
            waar heb jij de beste ervaringen mee pat ?
            Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              Als je dat niet hebt kan je ook gewoon maizena gebruiken.
              gaat dit het "na verbranden" van vet niet in de weg staan aangezien dit toch een snelle kh bron is..? benieuwd naar meer ervaringen cardio op lege maag , en voedsel erna.. dus hou je niet in leden.
              Beest in opleiding

Comment

Ik heb een tijdje cardio sochtends op lege maag gedaan.

Beginnen met 2 espresso? Meer gewoonte dan nut, moet je mee ophouden!
                Mensen aan wie ik vraag waarom ze koffie drinken (sochtends) zeggen dat ze anders niet "wakker" kunnen worden. Na een half uur hardlopen ben jij wel wakker geloof me. Ga anders onder de koude douche staan.
                Zo!

OT: 15min voor cardio 30g whey. ong 30min cardio. volledig ontbijt(brood met kalkoen of kipfilet met melk of ei/brinta met melk, maar net waar ik zin in heb. totaal 40g trage eiwitten en zon 60g koolhydraten afhankelijk van hoe duizelig ik me voel.

Zoals al eerder gezegd hier reageert niet iedereen hetzelfde op koolhydraten, danwel snel of complex.
                Dit werkt goed voor mij!
                (1.89 88kg 12%bf)
                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                  waar heb jij de beste ervaringen mee pat ?
                  Ik ben de verkeerde om dat aan te vragen, want ik ga héél slecht op cardio op een nuchtere maag

Comment

Ik ga dan juist weer als de brandweer nuchter. Nergens last van

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                      Ik heb een tijdje cardio sochtends op lege maag gedaan.

Mensen aan wie ik vraag waarom ze koffie drinken (sochtends) zeggen dat ze anders niet "wakker" kunnen worden. Na een half uur hardlopen ben jij wel wakker geloof me. Ga anders onder de koude douche staan.
                      zo!
                      zie geen reden om er mee op te houden. , het ondersteund ook mijn doel (vetverbranding). , dusss geef me nu eens een goede rede waarom niet ? zonder gezeik dat ik in een koude douche moet springen. , spring iedere morgen in me zwembad , is voldoende.
                      Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Ik ben de verkeerde om dat aan te vragen, want ik ga héél slecht op cardio op een nuchtere maag
                        zo dat is minder! , jij zult wel liever wat anders op nuchtere maag doen niet ? geintje kon het niet laten

grtzz
                        Beest in opleiding

Comment

zie geen reden om er mee op te houden. , het ondersteund ook mijn doel (vetverbranding). , dusss geef me nu eens een goede rede waarom niet ? zonder gezeik dat ik in een koude douche moet springen. , spring iedere morgen in me zwembad , is voldoende.
                          Hier had ik me niet goed op ingelezen. Alhoewel ik nog niet geheel overtuigd ben, moet je doen waar je goed op gaat.
                          Eigen zwembad? NICE!
                          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                            Zo!
                            Wat een belachelijk dom en slecht onderbouwt stukje zeg.
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

zo dat is minder! , jij zult wel liever wat anders op nuchtere maag doen niet ? geintje kon het niet laten

grtzz
                              Eten ja, dat doe ik graag als mijn maag leeg is.
                              Of bedoelde je dat niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X