Kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark

Hallo,

ik zie sommige mensen op dit forum 500g kwark eten voor het slapen, is dit niet vrij veel ?

En wanneer kun je kwark het beste eten? (Voor het slapen, voor de training , na de training, ...)

Grtz

je kan het op elke tijdstip eten. maar de meeste nemen het in de avond (voor de trage eiwitten). ik neem het meestal in de middag. want in de avond wil ik me carbs wel beperken. dus eet ik een blikje tonijn met paar noten erbij.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

'Is dit niet vrij veel?' Ik eet soms wel 3 bakken op een dag?
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

500g is ongeveer 50g eiwitten.
        Ik probeer meestal 40g eiwitten per maaltijd te doen ivm maximale synthese. maar met het oog op de nacht en omdat de bak toch bijna leeg is ga ik voor 500g idd.
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Milestone View Post
          'Is dit niet vrij veel?' Ik eet soms wel 3 bakken op een dag?
          En dat zou goed moeten zijn?

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
            ja ik vraag me dus ook af of zoveel kwark wel goed voor je is

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
              Kwark is een prima eiwitbron met lage GI-suikers. Ik ben benieuwd waarom jij stelt dat het niet gezond is.

Of je meen jij serieus dat je beter zou gainen op 150 gram eiwitten uit kip dan 150 gram eiwitten uit kwark?

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                Kwark is een prima eiwitbron met lage GI-suikers. Ik ben benieuwd waarom jij stelt dat het niet gezond is.

Of je meen jij serieus dat je beter zou gainen op 150 gram eiwitten uit kip dan 150 gram eiwitten uit kwark?
                eiwitten uit kip en rundvlees/vis zijn beter.. had het ergens gelezen maar weet niet meer waar. Het gaat er om dat je ten eerste eiwitten eet.. daarna komt de vraag met welke producten doe je dat. Ik kies dan ook liever voor veel kip dan kwark.
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ik dacht dat de eiwitten uit kip meer aminozuren bevatten dan kwark?
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                    500g is ongeveer 50g eiwitten.
                    Ik probeer meestal 40g eiwitten per maaltijd te doen ivm maximale synthese. maar met het oog op de nacht en omdat de bak toch bijna leeg is ga ik voor 500g idd.
                    is allang achterhaald.
                    Failure is your friend

Comment

ik eet zelf ook 3 bakken kwark perdag.. ?
                      geen problemen mee gehad
                      Lost all i got

Comment

hoe krijg je dat naar binnen toen ik gisteren 250-300 gram kwark in men bakje had gedaan dacht ik al , dit is tog meer als ik dacht met noten er bij

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          eiwitten uit kip en rundvlees/vis zijn beter.. had het ergens gelezen maar weet niet meer waar. Het gaat er om dat je ten eerste eiwitten eet.. daarna komt de vraag met welke producten doe je dat. Ik kies dan ook liever voor veel kip dan kwark.
                          De biologische waarde van caseine, vis en vlees is gelijk. De hoeveelheid van de opgenomen eiwitten uit vlees, vis en caseine (kwarkeiwit) is dus hetzelfde, dus de vraag waarom die eiwitten beter zouden zijn blijft bestaan.

Bron: Protein, Part 2: Protein Metabolism
                          Zie tabel 2.

Originally posted by Wilcodemug View Post
                          Ik dacht dat de eiwitten uit kip meer aminozuren bevatten dan kwark?
                          Je hebt het hier waarschijnlijk over essentiële aminozuren, aangezien niet-essentiële aminozuren in het lichaam zelf gebouwd kunnen worden uit andere aminozuren.

De eiwitten uit kwark (caseine) bevatten sommige essentiële aminozuren minder dan vlees, anderen weer meer. Aangezien ze per gram eiwit beide over de dagelijke hoeveelheid essentiële aminozuren per gram eiwitten heenkomen, maakt dit ook nog eens geen verschil.

Bron: Protein, Part 3: Individual Amino Acid Requirements
                          Zie tabel 2.
                          (Caseine zelf staat niet in de tabel, maar wel koemelk. Aangezien caseine uit melk hetzelfde is als caseine uit kwark kan je die gewoon aanhouden in deze tabel)

Comment

Oke helemaal duidelijk nu Goede uitleg, thanks
                            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Robx View Post
                              Hallo,

ik zie sommige mensen op dit forum 500g kwark eten voor het slapen, is dit niet vrij veel ?

En wanneer kun je kwark het beste eten? (Voor het slapen, voor de training , na de training, ...)

Grtz
                              Dat kan voor sommigen vrij veel zijn, inderdaad. Ik neem zelf altijd een caseine shake voordat ik naar bed ga.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X