hello jongens,ik had me al terug tijd aangemeld.
en heb verscheidene keren powertraining gedaan maar telkens ging mijn *partner* waarmee ik dit deed weg en dan verzuurde het voor mij ook.
helaas heb ik een zwakke gezondheid,waardoor ik moet sporten om gezond te blijven,vandaar dat ik nu uiteindelijk terug een jaartje gaan tekenen ben en jawel aleen.
nu heb ik een pancreas die nog maar 10 % werkt deze zorgt voor een goede spijsvertering dus je hoort me al komen.
nou wat dit orgaan normaal doet,wordt bij mij vervangen door kunstmatige enzymen die ik in neem,aleen werken ze sneller en dus heb ik een redelijk snelle spijsvertering en een geremde eetlust.
nu wil ik van jullie wat weten welke KCAL RIJKE voeding ik kan nemen.
momenteel vul ik mijn dagelijkse maaltijden aan met de,
performance turbo mass gainer (2/dag) en zit ik ook terug aan de creatine (oplaadfase)
nu zou er een gainer bestaan die in tegenstelling van de turbo mass gainer,
nog meer kcal bevatten (hij sprak van ca 1000 kcal/shake)
die heb ik dus ook meteen besteld (90 euro voor een zak van 6 kg)
wat ik nu ook aan zit is aan de noten en chocomouse oid.
concreet wil ik dus
bijkomen en eiwitten combineren
en uiteraard icm power training vooral voor spiermassa gaan.
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
en heb verscheidene keren powertraining gedaan maar telkens ging mijn *partner* waarmee ik dit deed weg en dan verzuurde het voor mij ook.
helaas heb ik een zwakke gezondheid,waardoor ik moet sporten om gezond te blijven,vandaar dat ik nu uiteindelijk terug een jaartje gaan tekenen ben en jawel aleen.
nu heb ik een pancreas die nog maar 10 % werkt deze zorgt voor een goede spijsvertering dus je hoort me al komen.
nou wat dit orgaan normaal doet,wordt bij mij vervangen door kunstmatige enzymen die ik in neem,aleen werken ze sneller en dus heb ik een redelijk snelle spijsvertering en een geremde eetlust.
nu wil ik van jullie wat weten welke KCAL RIJKE voeding ik kan nemen.
momenteel vul ik mijn dagelijkse maaltijden aan met de,
performance turbo mass gainer (2/dag) en zit ik ook terug aan de creatine (oplaadfase)
nu zou er een gainer bestaan die in tegenstelling van de turbo mass gainer,
nog meer kcal bevatten (hij sprak van ca 1000 kcal/shake)
die heb ik dus ook meteen besteld (90 euro voor een zak van 6 kg)
wat ik nu ook aan zit is aan de noten en chocomouse oid.
concreet wil ik dus
bijkomen en eiwitten combineren
en uiteraard icm power training vooral voor spiermassa gaan.
hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Comment